dinsdag 20 juli 2021

vissen.






 Hallo allemaal , hier weer een kaartje ,krijg een beetje de zin weer terug.
 Deze kaart gemaakt voor in het fotoboek voor Jeroen.
Onze jongens waren veel te vinden voor het huis bij de ringsloot.
Uren hebben ze zich vermaakt .
Als ze een vis hadden gevangen werd er geroepen ,papa we hebben een vis en dan moest Dirk ze er afhalen .
Gelukkig dat de kwekerij ook aan huis lag.
Op een gegeven moment haalde de jongste ze er wel af.
Op één foto heb ik laten zien hoe ik het emmertje in delen heb gemaakt, Heb er een schud gedeelte van gemaakt en daar voor heb ik het sluitzakje met gel geplaatst.
voor het foto boek haal ik het zakje met gel eruit, vindt het met wel mooier maar ben bang dat het gaat lekken.
Een zomers tafereeltje .
Dit kaartje komt dus in het fotoboek.






wil met deze kaart mee doen bij:  

Ally's Angels.      alles mag.
Knutsel en kadoosjes    onder waterwereld.
Do al[l] creatief       zomer.

   Carlin's Kaartenparadijs       #36         alles mag.

HobbyVision     # 111    pailletten.
 Papercraft challenge.     Schudkaart.
Girlz Creative Crafts                     vlinders.
Allemaal nog bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart, Hopelijk doen jullie dit weer want geniet hier erg van. 
 Voor diegene die bijna elke dag wat plaatsen neem ik mijn petje af.  Ik doe een paar dagen over een kaart dus dat schiet niet op.
Begin hier en daar alweer een reactie te plaatsen dus gaat de goede kant op.

Voor diegene die vakantie hebben , Geniet ervan.
groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Heel leuk gedaan ook met die gel maar wel verstandig om dat niet in het fotoboek te plakken, je weet maar nooit!

groetjes van Ank

Bernadet zei

Wat heb je dit supergaaf gemaakt Marjan!
Idd heel verstandig om de gel eruit te laten, je moet er toch niet aan denken dat 't zou gaan lekken, heel het fotoboek naar de kl*te.

Gina zei

Leuke herinneringen aan het vissen en supermooie zon in het emmertje ! Groetjes, Gina

karin zei

Een leuke creatie Marjan. Mooie details erop.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

GerJanne zei

ha Marjan,
het is een geweldige creatie. Dat kun je bijna geen kaart noemen. Leuk dat hij in net boek komt en je hem niet opstuurt. Zo kun je er nog wel eens naar kijken. De herinnering zit in je hart, maar dat heb je heel mooi uitgewerkt.
Ja, sinds corona ongeveer, plaats ik elke dag iets. Maar ja, mijn kaarten zijn ook niet allemaal zo uitgebreid he?
Dank je wel voor het meedoen bij DAK en K&K.

carla zei

Deze kaart ziet er een groot werk uit.
Heel veel leuke dingen op te zien.
Een prachtige creatie.
Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Elly zei

Hele mooie creatie heb je gemaakt
Groetjes Elly

jolanda creatief bijtje zei

leuke tas
bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging
groetjes jolanda bongers
DT girls creative crafts

als jullie een intentie nemen op mijn blog
zou ik achter leuk vinden als een reactie
http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

Trudy zei

Wow wat heb je dit prachtig gemaakt! Wat een schattige jongens met hun leuke rode shirtjes aan! Ik doe ook een paar avonden over een kaart en die zijn niet eens zo uitgebreid als die van jou!
Groetjes Trudy

Alex zei

You created a beautiful fishing card. Love it!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjan, in een woord prachtig. Alle details zo mooi uitgewerkt en dan de herinnering die erachter zit. Heel leuk en inderdaad slim om de gel eruit te halen voor het in het fotoboek gaat. Ik knutsel ook op mijn gemakje hoor erzijn ook nog zoveel andere leuke dingen om te doen/maken. Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt :)
Lieve groetjes Miranda

Stempelomi zei

lovely card!Thanks for joining us at papercraft-challenges.