zondag 11 juli 2021

verjaardag.



Hallo allemaal hier ben ik weer na een kleine time out.
Er waren zoveel negatieve berichten dat ik even geen zin had om te reageren.
Gelukkig werd het allemaal toch nog positief.
Ben evengoed wel aan het knutselen hoor , dat gaat toch altijd wel door.
Ben druk bezig voor een beurs ,waar ik elk jaar sta met mijn creatie´s, Hoop dat het dit jaar door gaat.
Deze kaart is een opdracht geweest voor mijn zus , of ik wat wilde maken voor iemand die van bakken en koken houdt ,volgens mij wel goed gelukt.
Heb mijn best gedaan en ze vond de kaart prachtig.
Wil jullie nog bedanken voor de reacties op de kaart voor Jeroen.
Laat ook nu een reactie achter lees ze met plezier.
Ga mijn best doen om ook weer bij jullie langs te komen. 
voor iedereen die op vakantie gaat veel plezier .


Groetjes  Marjan.

 

9 opmerkingen:

Henriët zei

Leuk gedaan! Het is een heel persoonlijk geheel geworden.
Groetjes van Henriët

Elly zei

Heel mooi je kaart voor je zus Marjan.
En blij dat je er weer bent, pas goed op jezelf.
Groetjes Elly

Plony zei

Heel leuk geworden hoor....zoveel op te zien. Dat moet een feestje zijn geweest voor de ontvanger van deze kaart. Leuk om het zo persoonlijk te maken maar je moet het ook maar kunnen verzinnen....en de spulletjes ervoor hebben. In ieder geval is het jou prima gelukt om er iets moois van te maken.
xxx Plony

Eri zei

Je hebt een prachtige en persoonlijke kaart gemaakt met al de bak en kook spulletjes. De verstopte labels zijn er ook leuk bij!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een leuke persoonlijke kaart voor iemand die van bakken houd. Fijn dat je weer aan de knutsel bent. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Wat een mooie persoonlijke kaart heb je gemaakt, leuk met de keukenmachine erbij,
Groetjes
Ansx

Trudy zei

Wat een prachtige kaart voor iemand die van koken en bakken houdt!
Ik hoop voor je dat de beurs doorgaat. Ik las ergens dat in september sommige beurzen doorgaan met het tonen van je vaccinatiebewijs.
Groetjes Trudy

Femminde zei

Wat leuk om zo een toepasselijke kaart te maken op bestelling. Heel gaaf geworden!! En ik hoop voor je dat de beurs doorgaat maar ik weet het niet. Zou jammer zijn als je met heel veel spullen blijft zitten. Maar wie weet gaat het gewoon door. Ik hoop het voor je.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Bianca van Tilburg. zei

Hoe gaaf is dit wel niet.
Super leuk!
X Bianca