vrijdag 9 april 2021

zeg het met bloemen.






 Hier weer een kaartje  aan de hand van de challenge van Marianne . Had de mand en de Hortensia gekocht en dacht daar ga ik een kaartje mee maken.
De bloemen gemaakt van gemarmerd vellum en papier,  wat jullie kunnen zien op de foto heb het als achtergrond gebruikt .
Heb de bloemetjes op een kraaltje geplakt zodat het een bolletje werd.
Door het vellum krijg je stevige bloemetjes. 
Vanmiddag  mijn eerste vaccinatie met Astra Zenica vind het best wel een beetje eng na al die commotie wat je hier over hoor, maar ga hem toch nemen want kan ik mijn kinderen weer een keer een knuffel geven, en geeft toch wel een goed gevoel.
En dan weer   samen met Gerie aan de knutsel erg gemist . . Tweede prik op 25 juni.
Dus nog even geduld.

Ook had ik nog een tweede plek bij : 2 Sisters on the blog


Hier weer heel blij mee.
Iedereen die een berichtje heeft  achtergelaten over mijn bloemstukken  , dank je wel lees ze met veel plezier.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
De spulletjes die ik heb gebruikt zijn.
CS1071 creatieve groetjes.
PL1523 stempel .
Lr0702 mand.
LR0703 Hortensia.

Alvast fijn weekend .
groetjes Marjan.



23 opmerkingen:

Nicolette zei

Een prachtige kaart. Succes vanmiddag met je 1e prik, mijn ouders krijgen zo de 2e.
Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT

Irene zei

Schitterende bloemen in de mooie mand!
Gelet op de laatste ontwikkelingen denk ik dat ik er ook aan moet geloven met AZ ipv Pfizer, ben er ondanks de "het valt wel mee berichten" niet echt blij mee maar we hebben niets te willen helaas! Ik heb nog steeds geen brief gekregen maar zal nu wel niet meer zo lang duren want ze hebben een enorme voorraad die weggeprikt moet worden!
xxIrene

Scraptastisch zei

Het lijkt net echt je hortensia bloemen en het is een prachtige kaart geworden Marjan! Wat een lange tijd moet je nog wachten voor de tweede prik...pppffftttt wil net als jou heel graag weer samen knutselen!
Goed weekend alvast Marjan,
xx Gerie

Kaartenkraam zei

Mooie ronde kaart, ik houd er wel van en je bloemen zijn prachtig!

Ja dat Astra Zeneca vaccin ga ik waarschijnlijk ook krijgen maar heb nog steeds geen oproep. Ben er ook wel huiverig voor maar vind het ook wel een probleem om dan maar te besluiten het niet te doen.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een fleurige kaart met die mooie vellum bloemen Marjan, het is een plaatje. Hopelijk valt het mee die inenting maar het blijft spannend.
Gefeliciteerd met je toppertjes
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wat een prachtige hortensia's in je mand, ze lijken net echt! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
Ik hoop dat de prik is meegevallen, het blijft toch wel een beetje spannend. Wat leuk dat je een paar topplekjes veroverd hebt. Gefeliciteerd.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat is dit ontzettend leuk! Net een echt mandje.
En ik snap je opmerking over de vaccinatie..Er zijn ook ene boel mensen die de eerste Astrazenica gehad hebben, voor de bijwerkingen bekend waren (veel collega's in de thuiszorg en mijn dochter) Maar je moet wat en je wilt ook weer normaal kunnen leven, he? Mijn ouders zijn ingeënt en ik ook, dus we hebben weer goed geknuffeld!

Elly zei

Wat een prachtige kaart! En bedankt voor je deelname bij KIC.
Op alles zit natuurlijk bijwerkingen en het blijft altijd spannend, maar we moeten wel verder.
Hopend ben je niet ziek van de spuit, de ene heeft het wel en de ander niet.
Gefeliciteerd met je toppers.
Groetjes Elly DT

Plony zei

Wat is dit gaaaafffff....die bloemen zijn geweldig en ik ga eens bedenken of ik deze mal ook aan wil schaffen.... zo gaaf. Ik ga a.s. dinsdag voor de prik...vind het ook best spannend. Ik hoef er waarschijnlijk maar 1 omdat ik in december positief ben getest maar dat is nog niet helemaal duidelijk volgens de huisarts. Al met al is het een heel gedoe en zal ik blij zijn als we een maand verder zijn en kunnen zegggen dat we er goed doorheen zijn gekomen met die vaccinatie toestand. We gaan ervoor...... xxx Plony

Marjan zei

Wat mooi die bloemen! Prachtig zijn ze en staan erg mooi in de mand. Een mooie creatie!
Ik snap wel dat je het eng vindt, ik zou precies hetzelfde hebben. Je hoort veel verschillende reacties erop, hopelijk hoor jij bij de groep die nergens last van heeft.

marja zei

Wauw wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Echt een hele gave mand heb je ervan gemaakt. Ik ontdekte per toeval je blog en ben gelijk volger geworden. Ik wil nl nog wel meer van je zien. :) Groetjes Marja

Renate zei

Wat een prachtige bloemenkaart, Marjan.
Dank je wel voor je deelname aan KIC.
Groetjes Renate DT

De Hobbyzolder zei

Prachtige kaart met de hortensia!!
Leuk dat je meedoet met de "ronde kaart" Challenge!
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Judith zei

Onwijs leuk kaartje geworden.
Top dat je mee doet met onze "ronde" challenge.
Groetjes van Judith
DT- Marianne Design Challenge blog

Judith zei

Onwijs leuk kaartje geworden.
Top dat je mee doet met onze "ronde" challenge.
Groetjes van Judith
DT- Marianne Design Challenge blog

Henriët zei

Prachtige kaart! Mooi zoals je de bloemen hebt gemaakt. Ze lijken net echt.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Suzan zei

Prachige kaart heb je gemaakt Marjan! De bloemen zijn schitterend!
Ik hoop dat de vaccinatie meegevallen is, mijn man heeft ook Astra Zenica gekregen en geen last gehad.
Bedankt voor het meedoen !
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Femminde zei

Wat een mooie mand vol!! Prachtig hoe jij die bloemen hebt gemaakt!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Aniet zei

Prachtige verjaardagskaart Marjan, schitterende bloemen,
Bedankt voor het meedoen met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Bianca van Tilburg. zei

Wat een prachtige kaart Marjan en de bloemen..... I love it.
Gezellig dat je meedoet bij onze challenge KIC.
Veel liefs Bianca XX
Bianca's Scrapcards

jolanda creatief bijtje zei

mooi kaartje
bedankt voor het meedoen aan de ronde kaart challenge
groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD

Wybrich zei

Schitterende kaart heb je gemaakt voor de challenge.
Je bloemen zijn heel erg mooi geworden!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Anita zei

Marjan wat zijn je bloemen prchtig geworden, ze lijken net echt.
Prachtig geheel met de mand.
Ik ben er ook weg van.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog