zondag 31 mei 2020

vogelkooitje



Goedemorgen allemaal hier ben ik toch weer met een kaartje en dat al zo snel achter elkaar.
zag bij Dutch Doobadoo de uitdaging om met het vogelkooitje iets te maken,zag de voorbeeldjes en ging overstag. Had alles al voorbereid liggen dus moest het kaartje af ,vandaag de laatste dag.
zag tot mijn verbazing dat het dat het een facebook uitdaging was. Ben daar geen lid van dus jammer, kon hem ook naar een mail sturen maar door gebrek aan kennis op mijn laptop weet ik niet hoe dat moet.
Ben al blij dat ik weet hoe ik met de  challenge  mee kan doen maar verder gaat mijn kennis ook niet.
Wilde de kaart evengoed aan jullie laten zien.
Deze gaat morgen mee naar Oss want  onze zoon en schoondochter zijn gisteren verhuisd ,en we gaan kijken hoe na veel klussen hun huisje is geworden.
Dus plant mee en dit kaartje er aan vast.Ben wel nieuwsgierig. 

Wil jullie nog bedanken voor de reactie op de kaart voor Dirk hij had niet verwacht dat ik wat voor hem had gemaakt.

Allemaal gezellige pinksterdagen.
Geniet van het mooie weer.
groetjes Marjan.

14 opmerkingen:

Irene zei

Hoogste tijd dat Gerie weer eens bij je aanschuift, v贸贸ral voor de gezelligheid natuurlijk maar ook om je wat wegwijs te maken op de pc (en dan moet jij dingen opschrijven zodat je even terug kunt kijken hoe het ook al weer zit 馃槈, z贸 doet Ben het 贸贸k met zijn vriend in Spanbroek!!!) want dat je nu ni茅t aan de challenge mee kunt doen is toch wel h茅茅l jammer. Z贸 leuk deze 2 schattige vogeltjes op de kooi. Veel plezier in Uden!!!
XxIrene

Irene zei

Uuuh in OSS, sorry...

Henri毛t zei

Wat een lieve vogeltjes in dit mooie kooitje. Heel erg leuk gedaan!
Groetjes van Henri毛t

Annerieke zei

Wat heb je dit leuk gemaakt, zo schattig zijn de vogeltjes. Fijne Pinksteren!

Scraptastisch zei

Stuur je nooit een foto door via de mail? Hetzelfde werkt het met een kaart Marjan. Jammer dat je niet mee kan doen met de challenge ik had je via de telefoon misschien ook wel kunnen helpen! Je kooitje is zo mooi met de lieve vogeltjes en enig die tak met bloemetjes.
Eindelijk de nieuwe stek bewonderen een hele leuke dag morgen 馃
xx Gerie

Marjan zei

Wat een schattig kaartje, lief dat kooitje met de mooie vogeltjes. Ze doen me denken aan de vogeltjes van Disney inde Sneeuwwitje film.

Plony zei

Wat jammer dat je deze gave vogelkooi niet gemaild hebt....hij had zeker een kans gemaakt om te winnen. Je hebt het zo mooi uitgevoerd. Toch nog maar eens even er voor gaan zitten want het stelt helemaal niets voor om een foto door te mailen. Alles is te leren hoor. Fijne dag vandaag in ieder geval en.....blijf gezond en houd de moed erin Marjan.
grts.Plony

Eri zei

Oh, wat een prachtige vogelkooi met die leuke kleurrijke vogeltjes! In Oss zullen ze vast blij zijn met weer een creatie van Moeders! Fijne Pinksterdagen! Jij bent niet de enige laptop analfabeet hoor!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Een heel mooi vogelkooitje. Leuk gemaakt.
Groetjes Nicolette

Bernadet zei

Wat een gaaf vogelkooitje Marjan!
Jammer dat ie niet mee kon doen met de challenge

GerJanne zei

Wat enig Marjan! Dat vogelkooitje is schattig. Ik lees dat je al allerlei aanbiedingen krijgt voor hulp hoe je mee kan doen. Wie weet lukt het de volgende keer! En veel plezier bij het bekijken van het nieuwe huis!

Elly zei

Prachtige kaart Marjan.
die zullen ze wel mooi gaan vinden. Ik zou er bijna weer parkieten voor in huis gaan halen erg kleurrijk.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Wat een leuke creatie heb je gemaakt Marjan. Leuke kooi en de vogeltjes zijn zo leuk. Jullie hebben vast een gezellige dag gehad. Jammer dat het mailen niet lukte....Groeten Trijntje

Sandra zei

Wat een leuke verhuis kaart en wat zijn die vogeltjes schattig .

Groetjes Sandra.