vrijdag 27 maart 2020

Voor iedereen.


Hallo allemaal welkom op mijn blog. 
Liep al een paar dagen met dit idee in mijn hoofd en dacht ga dit kaartje gewoon maken.
Het is voor iedereen, want we maken allemaal een hele rare tijd door.
Maakte me zorgen over het stel in Uden ,en blijkt het dat mijn schoondochter van mijn oudste zoon op dat moment van de vorige kaart naar het ziekenhuis was om dat ze verschrikkelijk benauwd was, Ze hebben een foto van de longen gemaakt was gelukkig goed en haar bloed was ook goed, ze kreeg geen test en eigenlijk wil je dat wel weten,ga er maar vanuit dat dit Corona is en ziek thuis maar uit,dit snap ik niet want ze behoord toch tot de risico groep.
Af en toe een boodschapje doen en dan maar voor de deur zetten en daar hoort ook een bloemetje bij.Ze was daar erg blij mee want dat fleurde toch wel een beetje op in de kamer.
Wij hebben te horen gekregen dat de markt niet meer toegankelijk is voor onze branch.
Alleen voor de mensen met dingen om te eten. maar denk dat de mensen liever een bloemetje of een plantje kopen  want daar fleur je een beetje van op.
Veel mensen gaan nu in de tuin aan het werk ,hopelijk komen er nog mensen op de kwekerij want die is nog open.We gaan dus een onzekere tijd tegen moet.
Maar we zijn nog gezond en dat willen we zo houden.
Voor iedereen blijf gezond en voor mensen die wel ziek zijn hopelijk op een goed herstel.
We moeten dit SAMEN doen.
liefs Marjan.

13 opmerkingen:

Irene zei

Lief gebaar en mooie kaart in deze écht zorgelijke tijden. Gezondheid is het aller belangrijkste maar de economische dreun zal ons nog langer achtervolgen dan het virus vrees ik.
Heel veel sterkte voor jullie en het bedrijf Marjan.
XxIrene

Caroline zei

Een mooi kaartje voor iedereen, heel lief! Ik denk dat we dat allemaal wel kunnen gebruiken.
Sterkte met je schoondochter!
Groetjes Caroline

Eri zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor iedereen! Een bloemetje maakt alle mensen blij! Ik hoop dat je schoondochter snel weet beter wordt.
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Samen staan we sterk Marjan en hoop dat de saamhorigheid iedereen op de been houd in deze onzekere tijden! Voor nu idd gezond blijven het belangrijkste en je hart onder de riem kaart voor iedereen erg lief en prachtig gemaakt!
We houden telefonisch contact en take care!
xx Gerie

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan, idd we maken allemaal een heel moeilijke tijd door, een hele rare tijd die nog niet aan het einde is. Je kaart is prachtig geworden , wat een mooi gebaar. Heel veel sterkte voor je schoondochter.
Groetjes Doris

JOKE zei

Lief dat je een kaart voor ons allemaal hebt gemaakt!!! Heel leuk gedaan met de riem er op...dank je wel!
Wat vreemd dat je schoondochter niet is getest, ik denk dat de aantal besmettingen zeker veel hoger is dan ze zeggen al helemaal nu ik lees dat zelfs zij niet getest is...kijk daar echt van op.
Maar ja Marjan, we zullen er toch doorheen moeten en het enige wat we kunnen doen is thuis blijven. Oh en kaartjes maken natuurlijk ;-)
Wat die bloemen betreft heb je helemaal gelijk. ik hoop voor iedereen dat er snel een eind aan dit alles komt maar voor mensen als jullie die het zo in de portemonnee gaan voelen al helemaal!
Sterkte en liefs Joke

Lia zei

Wat een mooie, lieve kaart is dit. Hartjes kunnen altijd en zeker in deze tijd.
Lia xx

Nicolette zei

Wat leuk gedaan met het riempje op de kaart.
ook voor jullie veel sterkte.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Henriët zei

Wat heb je dit mooi gemaakt. Een hart onder de riem kunnen veel mensen op dit moment wel gebruiken.
Jammer dat jullie niet meer op de markt mogen staan. Hopelijk draaien jullie nu voldoende omzet met de kwekerij.
Veel beterschap voor je schoondochter.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Wat een prachtige kaart met de riem en de tekst.
Wat naar voor je schoondochter. Gelukkig dat het wel goed was met de longen..dat lijkt me toch zo naar.
En ik hoorde het ook van de markt, dat er alleen nog levensmiddelen verkocht mogen worden. Heel veel sterkte met alles, je gezondheid en ook zakelijk! Spannende tijd!

Annerieke zei

Wat een mooie kaart, dit hebben we allemaal wel nodig hè. Veel sterkte ook hoor.

aussie aNNie zei

Beautiful heart easel card, lovely butterfly, lace and pearls..take care Marjan and keep safe..hugs xx

مكة المملكة zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.