vrijdag 6 maart 2020

Een jaartje ouder.

Hallo allemaal .
Gister op verjaardag van een vriend die 75 werd ,met de camera , dat hij hem uitpakte was het wauw wauw ,hij was er helemaal stil van daarna ,helemaal prachtig ,daar heb ik hem ook voor gemaakt ,liet hem aan iedereen zien.Hij zal hem in ieder geval in zijn kamer zetten bij al die andere dingen die ik in de loop van de jaren voor hem heb gemaakt. Was vergeten te zeggen dat er ook nog een lichtje op zat voor de flits, maar Dirk zei dat gelukkig nog.dikke pret dat dat er ook opzat.


Zoals jullie zien heb ik een fantastische cadeau gekregen van man lief,niet meer stansen uitdraaien want daar moet je soms best wel kracht bij zetten,hoop dat als ik hier mee werk minder last krijg van mijn duimen. Wat ik voor de rest krijg is nog een verrassing, in ieder geval een mooie kaart van Gerie daar twijfel ik niet aan.Jullie zullen hem vast wel bij Gerie op haar blog zien en anders krijgen jullie hem nog van mij te zien.
                                                       Wens jullie een hele fijne dag ,dat gaat hier wel lukken .

Groetjes Marjan.            

8 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Het was heel gezellig Marjan en ja ik heb een post gemaakt hoor! Hoop dat je veel plezier weer gaat hebben van je elektrische snijmachine en tot die tijd maar af en toe een puzzeltje!!! Lieve groetjes van Gerie

Eri zei

Hallo Marjan,
Ik begrijp uit jou bericht dat je jarig bent, dus bij deze Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt een prachtig verjaardagscadeau gekregen van manlief, ik hoop dat je er heel veel plezier van hebt.
Wat fijn dat je camera zo goed werd ontvangen, daar doe je het natuurlijk ook voor, want er zit een hoop werk in.
Groetjes, Eri

Caroline zei

Ik begrijp dat je jarig bent, van harte gefeliciteerd!
En wat een mooi cadeau heb je gehad. Ik heb ook de gemini en ben erg tevreden. Veel succes ermee!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat een mooi kado heb je gekregen. Ik heb hem ook en wil niet meer terug naar een handmachine.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Oh wat leuk dat de ontvanger van de camera zo enthousiast was! Daar doe je het voor!
En je staat niet op mijn kalender terwijl je vorig jaar en kaartje ven me had gekregen...toen kwam ik er ook bij toeval achter. Maar je hebt een geweldig cadeau gekregen! Dar ga je plezier van hebben en het ontlast je handen en schouders denk ik.
Bij Gerie zag ik al iets prachtigs voorbij komen!

Gina zei

Hoi Marjan ! Leuk dat je mij gaat volgen en ook jij alsnog een gelukkige verjaardag ! Ik ben je ook gaan volgen ! Prachtige bijzondere creaties kan jij maken ! Heel mooi die camera en jouw bloemstuk is ook heel mooi ! Ik begrijp dat je een bloemenwinkel/tuincentrum hebt? Helleborus is één van mijn lievelingsbloemen. Ik heb er een aantal staan. Veel plezier met je mooie cadeau! Groetjes, Gina

Femminde zei

Marjan, alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Wat een super cadeau zeg. Nu maar hopen dat het helpt en je binnenkort weer wat kunt maken. En anders toch maar verder met de Wasgij van Gerie.
En tof dat je fototoestel zo in goede aarde viel bij de ontvanger.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Unknown zei

Wil je als chirurg lid worden van de Illuminati die je rijk en beroemd maakt in de wereld en de macht hebt om mensen op de hoogste plek ter wereld te controleren. Ben je een zakenman of vrouw, artiest, politicus, muzikant, student, voetballer of bastketballer wil je rijk, beroemd, krachtig in het leven worden, word vandaag lid van de Illuminati-broederschap van aanbidding en ontvang direct een rijk bedrag van 1 miljoen dollar in een week, en daklozen. Waar u ook kiest om in deze wereld te wonen en ontvang ook $ 10.000.000 per maand als salaris.
VOORDELEN VOOR DE NIEUWE LEDEN DIE LID WORDEN VAN DE ILLUMINATI.
One A Cash Reward van $ 500.000.
1. Een nieuwe Exercise Dream CAR ter waarde van $ 300.000.
2.Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
3. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw droombestemming.
5.Een jaarabonnement op Golf.
5. Een VIP-behandeling in alle luchthavens van de wereld.
6. Een totale verandering van levensstijl.
8. Toegang tot de Citizen Grove.
9. Maandelijkse betaling van $ 5.000.000 USD elke maand als lid op uw bankrekening.
10. Een maand gereserveerde afspraak met de top 5 wereldleiders en de top 5 beroemdheden ter wereld.
Als je geïnteresseerd bent om je bij ons aan te sluiten bij de Illuminati Great Brotherhood
Neem contact met ons op via e-mail: cavill612@gmail.com of via whatsapp: +1 (717) 814-8461