donderdag 19 september 2019

winter.

Hallo bloggers .
Hier een kaartje voor de kerst in een winters tafereeltje in de kleuren zwart wit.
Ik mag dan wel niet iedere week wat plaatsen maar er wordt hard gewerkt  voor de beurs op 3 November daarom dacht ik laat maar eens wat zien, en hoor dan wat jullie er van vinden.Altijd leuk om een reactie te krijgen.Ook de tweede kaart er maar bijgezet , alleen is deze met kraft gemaakt .
Wens jullie allemaal een fijn weekend toe met heel veel zo'n . Wij hebben zondag een familie dag dus dat gaat goed komen.
groetjes Marjan.
  

11 opmerkingen:

Annerieke zei

Mooie kaart, prachtig is het opengewerkte tafereel. Gezellig een familiedag, veel plezier,

Trijntje zei

Leuke kaarten Marjan. Ik vind de combi van kraft en wit heel erg mooi. Ze zijn beiden erg leuk gemaakt. Succes met het voorbereiden voor de beurs. Groeten Trijntje

Irene zei

Schitterend Marjan, zijn het Alietjes??
Fijne dag zondag, xx Irene

Ans Gilbert zei

Het zijn hele mooie kaarten met deze prachtige stansen,
Ansx

Eri zei

Ik zou niet meteen kunnen kiezen!Het zijn alle twee prachtige kaarten met die winterse tafereeltjes! Leuk gedaan met al die verschillende mallen. Een heel fijn weekend!
Groetjes, Eri

Plony zei

Hele mooie stansen heb je gebruikt...en ook heel mooi verwerkt.
Dat zijn vast populaire kaarten voor de komende feestdagen....blije mensen weer in december.
Grts.Plony

Scraptastisch zei

Wat een prachtige stans is het Marjan! ik had ze al gezien hè! Heel gezellig weekend met elkaar allemaal!
xx Gerie

GerJanne zei

Schitterende kaarten Marjan. Zo gaaf die diepte erin! En wat een bof met dat mooie weer een familiedag. Had je vast van te voren niet gedacht..

Claudia's kaartjes zei

Hoi,
Je kaartjes zijn ook erg leuk, ben ook meteen volger geworden, want wil er meer van zien.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Femminde zei

Oh dat ziet er mooi uit Marjan!! Ben helemaal fan van jouw witte versie.
Ik denk ook gaaf met een lichtje erin.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Bernadet zei

Ik vind je kaartjes geweldig leuk Marjan!