woensdag 11 september 2019

feestje





Zondag geeft mijn zus een feestje omdat haar zoon  geslaagd  is. Hij wilde er niets  aan doen maar dat wilde mijn zus niet dus geeft zij een feestje ,Ze is ook apetrots op hem . En dat mag je ook zijn als moeder. zijn titel is Master of Science Ing. Doctorandus in de Biochemistry. Hoop dat ik dit goed neerzet.Plaatje gevonden op internet, gekleurd en al wel makkelijk voor mij.Voor een mannenkaart vind ik werken met wax heel erg leuk, geeft een stoere uitstraling.Nu zal het wel gedaan zijn met de  kaartjes voor een geslaagde , hoop dat jullie het evengoed een leuke kaart vinden en dat jullie er een reactie op geven . Dit wordt erg gewaardeerd .

Graag zou ik mee willen doen met de challenge van Knutsel en Kadootjes waar ze iets vragen met een stiksel.Als je goed kijkt zijn de rondjes voorzien met stiksels , glazen plaatjes voor het gebruik in een laboratorium.
Groetjes Marjan.

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Je kaart is heel leuk!! En je hebt volgens mij iets heel toepasselijk gemaakt. Mijn oom is lang geleden gepromoveerd en is dr. in de biochemie. Deed destijds onderzoek naar DNA en RDNA en ik was bij de promotie. Echt, niemand van de familie snapte waar hij het over had, ja hij had fruitvliegjes gebruikt voor zijn onderzoek, dat snapte ik nog. Maar ja ik was 12....
Logisch dat je zus apetrots op hem is!!

Je@net zei

Een prestatie die zeker wel een feestje waard is. En wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt, Marjan!

Eri zei

Super stoere en gave kaart voor een Doctorandus! Heel erg leuk gedaan met die "glazen plaatjes" en de reageerbuis!
Groetjes, Eri

Margo zei

Wat een schitterende kaart en wat een fantastische prestatie van je neefje zeg ! Geniet van het feest !
Groetjes
Margo

Plony zei

Wat ziet dat er gaaf uit zeg....Zo goed over nagedacht en ook nog eens top uitgevoerd. Complimenten hoor.....heel knap gedaan.
Grts.Plony

Trijntje zei

Wat een prachtige stoer kaart voor de zoon van je zus. Heel erg leuk gemaakt. Leuk zoals je alles hebt gevonden. Groeten Trijntje

thomasjack zei

Amazing product thanks for sharing with us It is very informative. If you need any type of boxes you can visit the link.
packhit.com
luxury Gable packaging

Serina johson zei

I appreciate your post thanks for sharing the information.
Branding custom Packaging Boxes
Lingerie packaging wholesale