woensdag 26 juni 2019

zomers







 Hallo blog bezoekers hier een zomers kaartje ..Ik heb de basis van deze kaart bij Gerie gemaakt maar was veel werk, dus zou ik hem thuis afmaken De kaart was voor het voorjaar, maar dat lukte niet erg .ik moest het kaartje toch wel afmaken, dus Gerie heb mijn best gedaan.In de kleuren geel .Bij Carlinskaarten is de challenge zomer + geel dus daar voldoe ik wel aan, nu dan nog meedoen dat is een ander verhaal .Weet niet of het lukt ,moet mijn hulp lijn inschakelen. Ik hoop dat het duidelijk is dat het patroon een soort tover kaartje is . De zomerse temperaturen van gister zijn gelukkig wat minder ,kunnen weer alles doen waar we zin in hebben.Vind het leuk als jullie een reactie geven op mijn kaart  lees ze met heel veel plezier.Voor iedereen een fijne dag.
groetjes Marjan.

8 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat een mooie creatie. Er is zoveel leuks op te zien.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Ja de magical kaart is af en wat gaaf met het zomer thema!!! Wat een vrolijk Tropical sfeertje, past helemaal bij het weer Marjan. het was hier niet te harden binnen 35 graden en buiten 34...lag echt voor pampus, hihi Je mag me bellen hoor zit aan de koffie
xx Gerie

Je@net zei

Wat een leuke zomerse kaart heb je gemaakt, Marjan!

Trijntje zei

Leuke zomerse kaart Marjan. Heel erg mooi samengesteld.groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie zomerse kaart Marjan. Leuk zo'n uitgebreid model alleen is er dan wel veel te decoreren ;p Ik heb dit model ook eens gemaakt dus ik snap wat je bedoelt met "toverkaart"..
Lieve groetjes Miranda

JOKE zei

Oh Marjan wat een heerlijke vrolijke zomerse kaart!!! Daar wordt toch iedereen blij van? !!!
Je hebt er weer heel veel werk van gemaakt maar ja, dan heb je ook wat !!!
Liefs Joke

Femminde zei

Wat een heerlijk zomer kaartje!! Zo tof uitgewerkt met die BBQ erbij. Mooi!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

KIT Cbe zei

Nice article!!Thanks for sharing your valuable moments with us!