zaterdag 15 juni 2019

beurs




Hier wat foto's van mijn bloemstuk en torso ,de foto's komen vanaf mijn telefoon want ik was zelf niet op de beurs en vandaag ook niet ,griep ,ja dat kan gebeuren maar hebben  lieve mensen die ons nu helpen. Had een dromenvanger gemaakt  best nog wel een klusje maar toch weer gelukt. De torso had ik al eerder gemaakt dan konden de plantjes nog wat groeien de witte bloemetjes bleven wat achter, jammer. Had op de beurs nog een betere foto willen maken maar helaas. Bij de prijs uitreiking hadden we twee bronzen awards  voor het tuintje, heb ik ook geen foto van en van de gehele kraam. Toch nog een beetje eer van ons werk. De Bingerden prijs dat is het hoogst wat je kan winnen ging naar een bloemist, daar kan je als kleine zelfstandige niet tegen op.Jammer dat ik hem niet in het echt heb gezien.Een muur van bloemen, lijkt me prachtig om te zien.Morgen kom ik met een kaart voor onze zoon want die is dan jarig, vandaag is Tess jarig heb er al gebeld.Nog een fijne dag allemaal Groetjes Marjan.

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtige bloemstukken, Marjan. Zo mooi gemaakt, knap hoor!
En wat balen dat je dan juist nu geveld bent door de griep. Al komt het natuurlijk nooit gelegen. Zo jammer dat je dan zelf niet kunt zien hoe mooi je stukken uitkomen op de beurs en hoe er op gereageerd wordt.
Veel beterschap gewenst!

Doris knippenenplakken zei

Wow...wat een prachtige bloemstukken !!
Dat is een echt kunstwerk, Marjan .
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Echt prachtig de dromenvanger en ook de torso ziet er super uit, jammer dat je nu net ziek was, maar toch fijn dat je nog een paar prijsjes kreeg,
Beterschap
Ansx

Femminde zei

Ziet er allemaal weer top uit. Jammer dat je er niet bij kan zijn.
Heel veel beterschap voor jou!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Annerieke zei

Wat prachtig allemaal Marjan, zo'n mooie bloemenzee. Jammer dat je ziek was, beterschap!

GerJanne zei

Wauw wat een gave dromenvanger! Hoe kom je op het idee! Prachtig! Jammer dat je griep hebt! Van harte beterschap!

Plony zei

O wat is dit schitterend zeg....Zo mooi gemaakt....Zeker jammer dat je het niet zelf hebt kunnen zien. Ik hoop dat je snel opknapt...beterschap hoor.
xxx Plony

Nancy Soetaert zei

waw, wat zijn die torso en bloemenvanger, sorry, dromenvanger, prachtig gemaakt!
jammer dat je ze dan ter plaatse niet kan zien, maar toch leuk dat je er een bronzen prijs mee gewonnen hebt!
Spoedig herstel!
Nancy

carla zei

Wauw super knap is dit allemaal.
Gefeliciteerd hiermee.
Groetjes,
Carla