vrijdag 12 april 2019

Pasen





Hallo allemaal leuk dat jullie mijn blog bezoeken, zag dat Gerie de kaart al op haar blog had staan , kan ik natuurlijk niet achter blijven.
 Ik heb deze creatie op een houten ei gemaakt , het ene  haasje is  aan het schilderen , de andere is in de tuin aan de gang, is voor mij nog te koud buiten, dat denkt het onderste haasje ook denk ik.De mallen die ik heb gebruikt komen van Ali, vond ze zo leuk.
 moest er iets van maken dus samen aan de slag ,Gerie heeft er een kaart van gemaakt , wie zal hem op de deur mat vinden.Mijn creatie heeft nog geen bestemming maar zal gerust nog wel een plekje  bij iemand vinden.Wens iedereen een leuk weekend ,weer om lekker te knutselen.
Groetjes Marjan.

16 opmerkingen:

Scraptastisch zei

We waren zeker lekker bezig Marjan, altijd gezellig! Had ik het toch goed dat het haasje van Ali kwam! Jouw mooie creatie gaat ook vast een bestemming vinden. Jullie ook een goed weekend!!!!
xx Gerie

Je@net zei

Wow...wat een mooi paasei heb je gemaakt, Marjan!

Ans Gilbert zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt, leuke haasjes en mooi afgewerkt,
Ansx

Irene zei

Óók al zó leuk! Die haasjes en je verhaaltje erbij zó schattig vooral dat kleine kontje met pompomstaartje is een énig detail en je kunt er vast iemand héél blij mee maken of gezellig zelf van genieten Marjan!
XxIrene

Handmade cards zei

Geweldig en schattig is je paasei!
Het tafereeltje heb je mooi in elkaar geknutseld, een 10 met een griffel hoor!
Groetjes, Wietske

Suzan zei

Wat prachtig gemaakt! Echt super!
Groetjes Suzan

Kaartenkraam zei

Wat een schattig paasei heb je gemaakt. Leuk tafereeltje met die konijntjes!

groetjes van Ank

Angelique zei

Gezellig samen knutselen en wat een prachtige creatie maakte je. De haasjes zijn te schattig.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Hij is enig Marjan! Hadden jullie een date om te gaan knutselen? Je kunt er inderdaad zo een heel verhaal bij bedenken. Beeldig tafereeltje!

carla zei

Gezellig dat jullie samen aan de knutsel zijn geweest.
Gerie haar prachtige creatie had ik al gezien en nu deze die ziet er ook geweldig uit.
Zoveel op te zien en het ziet er allemaal knap uit.
Heel mooi gemaakt Marjan.
Groetjes,
Carla

Annerieke zei

Ha, ik kom net bij het andere ei vandaan ;-). Jij hebt er ook al zoiets moois van gemaakt. Geweldig leuk, hahaha, het haasje dat in het gras verstopt zit, zo grappig.

Plony zei

Wat geweldig leuk....maar ook best een werk denk ik. Al die haasjes-stukjes.....die heb je niet zomaar.....maar het is wel echt heel gaaf geworden. Ik ga nog even bij Gerie kijken wat zij ervan heeft gemaakt....fijne zondag. xxx Plony

Nicolette zei

Altijd gezellig samen aan de knutsel. Jouw ei is ook zo mooi. Leuke mallen heb je van Ali gebruikt.
Fijne zondag,
Groetjes Nicolette

Marlies zei

Een super mooie vrolijke paasei! Leuk met de paashaasjes en de kruiwagen vol eitjes. groetjes, Marlies

JOKE zei

Wauwww wat een heerlijke paaskaart!! Er is weer lekker veel op te zien...
Liefs Joke

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk paasei, en wat een lieve konijntjes...
Die twee zijn heerlijk in de weer, schattig!!

liefs Annemarie en Merit