woensdag 17 april 2019

nog drie.








Hallo allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn vorige ei.Liep bij de Action en zag deze eieren gevuld met chocolade eitjes en dacht die ga ik ook maken met een tafereeltje voor de paas.Deze doosjes gaan naar mijn jongens en hun vriendinnen hoop dat ze het leuk vinden, ik heb er met plezier aan gewerkt.
Op deze foto alle vier de eieren naast elkaar. Ga vandaag verder aan het foto boek voor Tim en dan hoop ik dat ik deel één zaterdag kan geven op zijn verjaardag.Ook wil ik natuurlijk nog een kaart maken. druk druk druk maar wel met leuke dingen.Kom voor de paas nog terug met een paasstuk die ik ook nog ga maken, als ik dit zo lees denk ik de dag moet eigenlijk meer uren hebben , was er om vijf uur uit omdat Dirk dan naar de markt gaat , Komt pas om half acht weer thuis  dus kan lekker lang doorgaan.Nu ben ik dus bezig met dit verhaal in mijn extra tijd.Ik zou zeggen geniet van deze week en van het mooie weer.Groetjes Marjan.

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Ach Marjan wat een gezellige eieren heb je gemaakt. Ze zijn allemaal prachtig samengesteld. Jullie zijn leuk samen aan het knutselen geweest. Leuk dit grote ei. Je kan er veel op kwijt. Fijne Pasen alvast. Grieten Trijntje

Je@net zei

Wauw...dat ziet er gaaf uit, Marjan!

Irene zei

Je kinderen gaan genieten Marjan, super leuk allemaal!
XxIrene

Plony zei

Wat ziet het er vrolijk uit....zo mooi gemaakt allemaal. Echt feestelijk. Ben benieuwd wat je allemaal aan het doen bent....zou wel eens even stiekem willen kijken hahahaha......Gaat vast weer veel moois opleveren. Veel plezier met het maken.
xxx Plony

JOKE zei

Ik dacht dat het kaarten warten maar nu lees ik dat het doosjes zijn...superleuk!!! Wat zullen de kinderen daar blij mee zijn!! Die met de kip is ook super ;-)
Liefs Joke

Ans Gilbert zei

Ze zijn alle vier heel erg mooi, die vallen vast in de smaak,
Ansx

Handmade cards zei

Wat zijn ze leuk, deze vrolijke paaseieren!
Daar moeten je kinderen wel blij van worden, toch!
Groetjes, Wietske

GerJanne zei

Oh wat een mooie eieren heb je gemaakt en versierd! Ze zien er zo verzorgd uit! Ontzettend mooi! En het is even sliken zo vroeg op, maar dan heb je dus wel wat extra uren in een dag!

Nicolette zei

Oh deze zijn ook zo leuk Marjan.
Groetjes Nicolette

!neke zei

Oh, wat ziet dat er geweldig gaaf uit !!!!!

Scraptastisch zei

Je kon er niet meer mee stoppen zie ik hihi Kun je, je kinderen verrassen en ze vinden het vast heel leuk! Succes met het fotoboek!
Fijne Paasdagen!!!
xx Gerie