Hallo allemaal.
Dank jullie wel voor de lieve woordjes en de leuke reacties op het kaartje voor Tess.
Ook moest ik nog aan de slag voor Jeroen en met de spulletjes die ik had gekregen.
De gitaar is een mal die ik al een tijdje in huis had en al apart had gedaan.
Was niet helemaal naar het zin maar kreeg het niet beter.
De rondje in de bomen is een stempeltje van bloemen.
Muziek nootjes getekend.
De sprietjes een zijkant gebruikt van een papiertje en over mijn inktkussen gehaald.
Had de kaart al laten zien op zijn verjaardag via een foto.
Heb de kaart de volgende dag toch maar opgestuurd.
Hier heel druk , komen vandaag kijkers in het huis waar we nu zitten dus alles weer netjes maken.
Gelukkig hebben we nog het atelier op de tuin .
Hebben daar een airco neergezet want was niet te doen.
Daar heb ik mijn hobby spulletjes ook neergezet ,staat wel vol maar hobby is nou eenmaal mijn ding om even lekker bezig te zijn.
Ons huis is nu bijna helemaal gestript en leeg.
Wel een naar gezicht maar komt allemaal wel weer goed.
Geniet van het mooie weer .
groetjes Marjan.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten