woensdag 25 september 2024

vlieg

 hallo allemaal.



Met deze kaart wil ik meedoen bij knutsel en Kadootjes , vragen ze iets wat vliegt .
Deze kaart gemaakt voor de beurs , vond dit wel een leuk thema .
Hebben zondag een prachtige dag gehad en wat getroffen met het weer.
Zelf was ik verkouden en een vervelende hoest dus maar een beetje op de achtergrond gebleven.
Die hoest heb ik nog steeds en erg vervelend.
Inmiddels ligt mijn tafel weer vol .
De kamer is een puinhoop maar ja moet eerst erger , wordt vast wel weer mooi.
Wilde mijn foto op mijn blog zetten dus camera aan gesloten en dat ik mijn foto's wilde zien stonden de foto's van mijn telefoon erop.
Mijn vriendin kwam en had de oplossing.
Eigenlijk  ook wel makkelijk deze manier.
Kreeg de afbeelding niet naast elkaar  .
Hoop dat we morgen een andere laptop gaan halen , kan ik weer op de bank zitten en kijken naar jullie blogs.
 Nu kan dat niet goed omdat mijn laptop in het midden staat van de tafel en daarvoor ligt het vol.
Laat weer gauw iets zien .
groetjes Marjan.

Probeer deze kaart te plaatsen maar lukt niet. 












3 opmerkingen:

!neke zei

Vind hem fantastisch !!!!!
groeten Ineke

Martha zei

WT een keuke creatie, Marjan
Heel mooi gemaakt!
Liefs Martha

Marjan zei

Wat gaaf, echt heel erg leuk deze card in a box met dit ruimte thema! Gaat vast hoge ogen gooien! Succes met de nieuwe laptop uitzoeken!