donderdag 21 december 2023

schudkaart

Hallo allemaal .



Allereerst wil ik Alma verwelkomen als volger van mijn blog , dat was al een tijd geleden dat ik er één bij kreeg.

Onze schoondochter wilde een kaart maken voor haar werk met materiaal wat ze op hun werk gebruiken  , een roze of rood rondje  , deze doorgeknipt maar ze wilde er een schudbol van maken , toen begon het probleem hoe lijm je siliconen materiaal op het plastic rondje , alles geprobeerd maar lukte niet . Uiteindelijk heeft Dorien ze er op genaaid met de hand , aardig klusje .
Ook een tyraps , daar hadden we een strik van gemaakt en ook vastgenaaid aan het papier
Toen kon de opmaak beginnen , was een aardig klusje maar het is toch gelukt.
Ze ging ze vandaag aan haar collega 's geven.








 Zoals je zie bij twee kaarten het standaardje vergeten maar kon er gelukkig nog onder.

Vandaag is onze schoondochter jarig maar was gewoon naar haar werk .
Heb nog niet gehoord dat ze de kaart binnen had dus die houden jullie tegoed.

Dit stuk voor Jeroen en Shanna gemaakt  maar komen pas de eerste kerstdag dus een winterstuk gemaakt , staat nu in de schuur lekker koud.




Dit stuk wilde ik voor onze schoondochter maken want hadden nog niets in huis , geen kerstboom dit jaar wegens dat ze corona hadden  en Tess behoorlijk ziek geweest  en nu geen puf hebben om die boom neer te zetten en ze ook weer haar werk moest oppakken.
Meestal maak ik meerdere  stukken maar heb er nu minder gemaakt.
Wilde eigenlijk helemaal geen stukken maken maar kon bij het tuincentrum niet slagen  , dus toch maar zelf aan de slag.

Kom gauw nog iets laten zien wat ik voor Gerie heb gemaakt.
 
groetjes Marjan.



9 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat maak je toch prachtige dingen, je kaarten de bloemstukken. Oh ik kan er zo van genieten. Ik wil je hele fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2024. en dat we maar veel mogen fröbelen en bloggen. Lieve groet, Marjolijn.

Trijntje zei

Wat heb je leuke kaarten met je schoondochter gemaakt. Jullie hebben er maar veel werk van gemaakt maar het resultaat
Is dan ook heel erg mooi. Je bloemstukken zijn prachtig. Ik wil je bedanken voor de prachtige verjaardagskaart die ik van je heb gekregen..alvast fijne kerstdagen. Groeten Trijntje

Ellen zei

Prachtig wat je allemaal hebt gemaakt…supermooi gedaan!
Ook je kaartjes zijn erg leuk.
Fijne feestdagen gewenst,
groetjes Ellen

joke zei

Wat een mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt en je bloemstukken zijn zo gaaf.
Wens je heel mooie feestdagen.
Groetjes Joke

Nelleke zei

WoW wat zijn jullie doorzetters zeg en wat een mooie creaties heb je gemaakt. Nou je hebt echt eer van de werk hoor! Super gaaf allemaal. Dan kom ik
Ik kom er wel heel makkelijk van af, ik kocht een mooi stuk op de school van mijn kleinkinderen, echt supergaaf en de opbrengst is een goed doel. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Geweldige kaarten zeg! Supergoed gelukt. Met een lastig begin heel geweldig geworden.
En de stukken zijn ook prachtig!

Elly zei

Oh dat is zo grappig verzonnen en nog mooi geworden ook.
En je stukken ja wat moet je ervan zeggen: GEWELDIG mooi.
Groetjes Elly

Martha zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt samen met je schoondochter, Marjan!
Knap bedacht en ontwikkeld!
En je kerststukken zijn meer dan geweldig!
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

wat prachtig gemaakt deze kaarten en wat een schitterende bloemstukken heb je gemaakt!!!
Hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2024.
gr Alma