maandag 7 augustus 2023

vakantie land






 

        Hallo allemaal .

Hier een kaartje die ik heb gemaakt Als gast designer voor 4 Season challenges Omdat ik eerste 
was geworden met mijn kaart met ijsje .
Op de foto het prijsje wat ik heb ontvangen , heel leuk om te krijgen.
Ze vroegen dus je favoriete vakantie land , willen nog graag een keer samen met Tim en Dorien onze zoon en schoondochter  naar Scotland toe.
Hebben er  al jaren over en omdat we met de kwekerij gaan stoppen eind volgend jaar krijgen we tijd om dit te gaan onder nemen.
Misschien nog wel meer uitjes in de toekomst .
Woensdag gaan we weer een keer naar Oss en zien we onze kleindochter weer , kijk er al naar uit.
Kreeg al een foto van Jenna tot woensdag opa en oma. Lief he zon berichtje .
Zit niet stil hoor , kreeg nog een bevestiging dat ik op de beurs mag staan , dus nu aan de gang.
Laat nog wel een keer zien wat ik zoal maak.
Weer wordt gelukkig beter voor al die mensen die op de camping vertoeven .
Hier schijnt nu de zon , wel wat vriendelijker dan al die regen.
Voor iedereen een fijne week .
groetjes Marjan.





12 opmerkingen:

Lia zei

Wat leuk om een kaart van Schotland te zien: we zijn er 5 x geweest en zouden zo weer willen gaan! Wat een schitterend land met fijne mensen. Als je de kans krijgt: gewoon doen!
Lia xx

Scraptastisch zei

Nou kijk ... dat heb je mooi gedaan je gast kaartje en ik zou je droom maar snel in vervulling laten gaan!
xx Gerie

Trudy zei

Hele leuke kaart en hopelijk kun je er gauw een keertje naar toe!
Groetjes Trudy

karin zei

Een mooi kaartje van ook een favoriet land van me, Schotland. Schitterend land met prachtige natuur. Ik zou graag nog eens willen maar zie er tegenop voor de bootreis en het links rijden.
Veel plezier deze week met je kleindochter.
Groetjes,
Karin

Claudia's kaartjes zei

super leuk je kaartje.

Very sweat card.

Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes?

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

WebshopClaudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Ellen zei

Supergaaf kaartje laat je zien…leuke Schotse items heb je gevonden om te gebruiken, erg leuk!
Je moet zeker naar Schotland gaan als de gelegenheid zich voordoet, het is echt een gaaf land met mooie bezienswaardigheden en prachtige natuur. We zijn 2 x geweest voor Noord en Zuid. 1x met de boot en 1x gevlogen met een huurauto! We prikten op de kaart en reden erheen met navigatie…zo gaaf!
Lekker plannen maken is ook leuk!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie collage kaart Marjan. Leuk zoals je op deze manier je favoriete vakantieland laat zien. Je hebt een mooie prijs gewonnen. Veel plezier met het bezoekje aan je kleindochter.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hele mooie kaart Marjan
Mooie details en foto's van jullie favoriete vakantie land Schotland!
Leuke prijs!
Fijne dag bij jullie kleindochter
Liefs Martha

Marjolijn van Elsberg zei

Schotland, ik droom er van. het lijkt met zo'n prachtig land met die wilde natuur , ik hou echt van de muziek en de doedelzak. Mijn dochter heeft een aantal jaren gedanst bij de dutch pipes & drums, een schotse band hier in Tilburg. Helaas ben ik geen reiziger dus ik moet het hebben van beelden van de tv en de muziek maar wie weet ooit??? Je kaartje is prachtig en leuk dat je gewonnen had, lief prijsje ook, geniet ervan.

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kaart , leuke prijs heb je gewonnen.
IK ben al een paar keer naar Schotland geweest en heb daar ook mogen spelen met mijn doedelzak heb daar hele mooie herinneringen aan. Een prachtige land met gastvrije mensen.
Fijne dag,Groetjes Doris

Femminde zei

Oh wat leuk om zo te dromen over Schotland en er vast een kaart van te maken. Heel tof gedaan met allemaal mooie details.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Bernadet zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Marjan!