zaterdag 15 juli 2023

trouwboeket.



 Hallo allemaal.

Het is dan zo ver , de grote dag voor Bas en Tess.
Hier heel druk geweest gister , alle laatste dingetjes gedaan.
Als laatste het trouwboeket .
Foto gemaakt met lamplicht.
Lukte niet echt dus het eerste boeket werd het niet.
Ze wilde er graag fresia's in maar is op zich een stijf bloemetje dus moeilijk te steken.
Uiteindelijk Bas laten kiezen en werd dus het tweede boeketje.
Zometeen naar de kapper en als alles dan in de auto zit op naar Delft.
Trouwpak ligt hier dus die moeten we maar niet vergeten.
Wat ik gemaakt heb voor het bruidspaar laat ik jullie zondag zien als we terug zijn want overnachten in Delft.
Wij gaan vandaag een bijzondere dag mee maken en vooral genieten .
groetjes Marjan.


9 opmerkingen:

Hermien zei

Nou dit ziet er prachtig uit, ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad.

groetjes Hermien

Nicolette zei

Heel mooi boeket heb je gemaakt. En een hele mooie dag gemaakt.
Trouwen ze op het stadhuis van Delft? Daar ben ik 33 jaar geleden ook getrouwd.
Groetjes Nicolette

Nicolette zei

gemaakt moet gewenst zijn

Ellen zei

Wow wat prachtig dit boeketje…heel fijntjes echt supermooi!
Ik wens jullie ook een hele mooie dag, geniet ervan!
Ben benieuwd wat je nog meer voor moois hebt gemaakt!
Groetjes Ellen

karin zei

Mooi boeketje!
Veel plezier en ik ben benieuwd naar de kaart.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat knap om zelf het trouwboeket te maken Marjan, het ziet er heel mooi uit. Hopelijk hebben jullie volop genoten van deze speciale dag. Gefeliciteerd allemaal.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Wat een schitterend boeket heb je voor Bas en Tess gemaakt Marjan!
Knap hoor, dat je dit ook al kunt.

Elly zei

Ik doe het je niet na wat een mooi boeket heb je gemaakt.
Speciaal hoor dat je dit zelf doet.
Groetjes Elly

Marjolijn van Elsberg zei

Heb jij dat boeket gemaakt, wat een kunstwerk!!!!En wat een cadeau!