dinsdag 2 mei 2023

label






Hallo allemaal.
 
Hier een label met bloemen erop die ik heb gemaakt bij Gerie , waren zeer geconcentreerd bezig .
Wel  weer  gezellig om samen  iets te maken.
Gerie had papier van Elizabeth soft finish cardstock  240 gram  , werkt wel mooi voor bloemen. 
De label verstuurd en ze vond het prachtig , ook een fan van roze , dus geen straf om te maken.
Nog bedankt voor de reacties om mijn baby kaart.
Verder ben ik bezig met een project voor vrienden van ons die zondag een feest geven .
Dit zien jullie wel een keer op mijn blog verschijnen. 
Veel werk maar is helemaal mijn ding.
Ben ook nog bezig om wat voorbeeldjes te maken .
Mijn zus vroeg of ik wilde helpen , ze is vrijwilliger bij pand 12 waar mensen met een beperking hele leuke dingen maken. Nu hadden ze eigenlijk nog iemand nodig die kaartjes wilde maken.
Had wat foldertjes van Marianne meegegeven en die kerstboom vond de leidster wel erg mooi.
Hier mee begonnen.



Heb deze kerstboompjes gemaakt maar had hier geen mal van dus op internet gezocht en deze uitgeprint en er een malletje van gemaakt.
Eentje geborduurd en de ander met kraaltjes.
Wat rondjes met fijne feestdagen erbij en dan kunnen ze aan de slag.
Kreeg meteen weer last van mijn handen , dus wist meteen weer waarom ik niet meer borduurde.
De malletjes die ik had en garen en kraaltjes meteen in een doos gedaan .
Vind borduren wel erg leuk hoor maar dus beter van niet.

Wil met de label meedoen bij   Kaartjes inspiratie challenges   strikje op je kaart.
                                                  2 Sisters on the blog.        kant lint en parels.

groetjes Marjan.






 

9 opmerkingen:

karin zei

Wat een mooi label kaartje, het zou wat kleuren betreft ook mee kunnen doen bij Carlin's Kaartenparadijs 😉
Dat is een mooi project voor die mensen met beperkingen, leuke kerstboompjes heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

Scraptastisch zei

Ha die Marjan,
Ik heb hem ook klaar hoor maar wacht op een jarige met plaatsen! Was heel gezellig om samen te maken! Nee maar niet meer borduren dan maar de groep kan ermee aan de slag! Fijne dag verder vandaag ik krijg zo Vayenn.
xx Gerie

Trijntje zei

Het is een prachtig label met deze mooie. Bloemen erop. Je geborduurde bomen zien er ook erg mooi uit. Leuk voor de groep. Jammer dat het borduren jezelf niet meer lukt. Groeten Trijntje

!neke zei

Super mooi !!!!
En wat leuk dat je kaarten gaat maken !!!!
Die boom is erg leuk !!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooi label met een prachtige zelfgemaakte bloem Marjan. Inderdaad maar niet meer borduren dan maar je hebt ervoor gezorgd dat ze in de groep wat te doen hebben.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Een prachtige label zeg en gezellig kletselen bij Gerie. Prachtige kleuren en model label heb je gebruikt. Zo te lezen ben je ook een bezige bij. Jammer dat het borduren niet meer lukt. De voorbeelden zijn mooi. Groetjes, Nelleke

Elly zei

Wat een prachtige label heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
jammer dat het borduren niet meer gaat.
Groetjes Elly DT

Martha zei

Heel mooi deze label, Marjan
Wat zijn die bloemen mooi!
Je bent weer lekker aan de knutsel
Mooi dat je wat kunt betekenen voor mensen met een beperking
Liefs Martha

carla zei

Hoi Marjan,

Ik zag net dat je met een vraag zat over een moodboard.
Eigenlijk kan je dit ook een ideeën bord noemen.
Alles wat daar opstaat zijn ideetjes en dat kan gaan van wat je ziet, zoals dieren, fruit en in jouw geval bloemen of de kleuren die je gebruikt hebt komen ook al overeen. Daarbij vragen we bij carlin's kaartenparadijs om er ook nog een tag / label bij te gebruiken, dus je kaart zit zeker helemaal goed om deel te nemen aan onze challenge.
Hij kan nog steeds geplaatst worden.
We zien hem wel verschijnen.
Alvast een dankjewel.
Groetjes,
Carla (DT)