woensdag 8 maart 2023

65













Hallo allemaal.

Wil iedereen bedanken die mij op wat voor manier  hebben  gefeliciteerd.
65 jaren jong.
Ben erg verwend met kaarten en een paar prachtige boeketten .
ook nog heel wat cadeaubonnen gekregen van mijn hobby winkel wat natuurlijk in de smaak valt.
Lekker winkelen .
Gerie heeft er weer iets moois van gemaakt dat is toch altijd wel een feestje als je dat uitpakt.
Jullie hebben het vast wel gezien op haar blog.
Ook nog een kaartje van GerJanne . dank je wel.
Ook nog geld gekregen want wil dit keer toch wel  naar de kreadoe.
Al zo'n tijd terug .
Nog bedankt voor de reacties van het foto toestel.

groetjes Marjan.


7 opmerkingen:

Martha zei

Wat ben je verwend Marjan
Mooie leeftijd, nogmaals van harte!
Liefs Martha

karin zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Zelfde jaar als ikzelf, ik wordt 65 in april 🙂
Leuk om zoveel kaartjes te ontvangen en ook leuke kadootjes.
Geniet ervan.
Groetjes,
Karin

Eri zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 65ste verjaardag! Wat ben je verwend met mooie bloemen en kaarten! Geniet ervan.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat leuk dat je een fijne verjaardag hebt gehad! EN ik zie al dat je weer kunt shoppen voor de hobby!

Elly zei

Dat ziet er allemaal goed uit, en fijn dat je nu naar een beurs kunt gaan dat wordt dubbel genieten ervan.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Nog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie cadeautjes. Groeten Trijntje

Celestino Arturo zei

De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

Succes"