zaterdag 24 december 2022

kerst figguurtjes.



                                          Hallo allemaal.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn kerst kaarten en kerst stukken , leuk om te lezen.
Hier wat figuurtjes gemaakt  voor in de boom.
Vond de snijmallen zo leuk en dat ze vorige week binnen kwamen heb ik ze meteen gemaakt.
Dacht dat is wel leuk voor volgend jaar als ik op de beurs sta.
Deze zijn gevuld met snoep maar voor hun zit er een geld bedragje in.
Foto is een beetje geel omdat het licht boven tafel zo'n dimlicht zit , is niet ideaal om te knutselen. Wel sfeervol.
Wil met deze figuurtjes meedoen bij.    Kaartjes inspiratie challenges.   kerst   maar geen kaart.
De boodschappen in huis. Ik wel maar moest niet zo veel .
Gaan gezellig met z'n allen bij Bas en Tess tweede Kerst dag gourmetten.
Gezellige dagen.
groetjes Marjan.















 

6 opmerkingen:

Trijntje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Trijntje zei

Wat een mooie kerst figuren heb je gemaakt. Ik wens jullie ook gezellige dagen. Was net even bij de prachtige zandloper die hier leuk hangt. Nogmaals bedankt. Groeten Trijntje

Martha zei

Wat een leuke figuurtjes Marjan
Inderdaad leuk om kado te doen!
Voor jullie ook hele fijne dagen!
Liefs Martha

GerJanne zei

Wat een leuke figuurtjes zijn het! Kan me indenken dat je ze wel wilde maken nog voor de kerst.
Geniet van de dagen!

GerJanne zei

p.s. Ik ben GerJanne

Elly zei

Ze zijn echt super! Waarom ik ze nu pas zie?!!!!! Bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly