vrijdag 22 juli 2022

grote bloemen





 Hallo allemaal .

Wat leuk was dat weer om al die berichtjes te lezen wat jullie vonden  over de beurs , dank jullie wel .
Jullie denken misschien die laat ook niet veel meer zien, maar ben druk met deze bloemen en ook ben ik bezig met het foto boek van Jeroen.
Druk , Druk , Druk, maar hebben we allemaal wel denk ik.
Vind het zo knap dat sommigen er iedere dag wat op hun blog zetten .
Ik maak altijd een kaart of iets anders voor de persoon die jarig is of iets anders , maak eigenlijk nooit iets op voor.
Met de warme dagen even niets doen , heb wel mijn papier alvast doorgesneden zodat ik de blaadjes kan maken van de bloemen.
Ik ben ook nog met mijn jongens naar Alkmaar geweest omdat Jeroen een trouwpak ging kopen .
Tim en Bas waren ook mee heel apart zo met z´n allen.
De dames gingen ook mee en gingen ook winkelen.
Zijn geslaagd en was heel bijzonder.
Nog even met zijn allen een terrasje pakken en op naar huis.
Bleven allemaal hangen dus maar wat gehaald en weer gezellig om de tafel.
´s Avonds nog wat spelletjes gedaan en toen gingen ze allemaal weer naar huis.
Jeroen en Shanna bleven een nachtje slapen.
Een bijzondere dag en een voldaan gevoel
Voor iedereen een fijne vakantie .

groetjes Marjan.

2 opmerkingen:

Martha zei

Prachtige bloemen Marjan
Fijn zo genieten met je kinderen!
Liefs Martha

Trijntje zei

Wat heb je mooie bloemen gemaakt. Fijn dat jullie het zo gezellig hadden met je kinderen. Ook een goede vakantie. Groeten Trijntje