woensdag 6 april 2022

Paasei .





                                                                           Hallo allemaal.
Hier weer een berichtje , Sorry dat ik af en toe een beetje af laat weten maar probeer toch echt een reactie te geven maar lukt niet altijd.
Ben druk met dingen aan het maken voor een beurs waar ik in Juni sta .Dus veel met malletjes aan de gang en dan  later er een geheel van maken , een leuke kaart of een doosje .
Dit ei heb ik gemaakt voor Gerie en gevuld met lekkere chocolade eitjes.
Het ei gekocht bij de Action en was gevuld met M&M en dit vind onze schoon dochter erg lekker.
Heb er drie gekocht dus dat was smullen voor haar.
Zelf hou ik niet van chocolade wat voor heel veel mensen niet te begrijpen is.
Het ei eerst beplakt met dubbelzijdig tape, heb de onderkant met wol bekleed en een rand kant zo past de bovenkant er mooi op.
De boven kant met macrame touw bekleed.
Al de bloemetjes gemaakt met foam. dit natuurlijk in het roze.
Heb hem maandag gebracht en ze vond het prachtig en lekker.
Weer een beetje bij geklets  ,Gezellig .
Nog bedankt voor de reactie op de keuken , heel leuk om die berichten te lezen.
Wil met dit ei meedoen bij.   Double do  . Pasen.
                                               Ally´s Angels       alles mag.
                                               Creatalicious .    Easter.
Nog een fijne dag , lekker aan de hobby want weer voor buiten wordt het niet vandaag,
Komt een vriendin om een dagje gezellig iets te maken , wat weet ik nog niet kon ik niet bedenken lijkt wel of mijn inspiratie me in de steek laat.
Ga wel vragen wat ze wil en dan komt er vast wel iets uit.


groetjes Marjan.

19 opmerkingen:

Irene zei

Het is een beauty Marjan, dáár heb je Gerie héél blij mee gemaakt dát kan gewoon niét missen! Vorig jaar was ik 'flink', kocht alleen in de week vóór Pasen eitjes maar dit jaar is het mis: gisteren de 5e kilo-zak-pralinegevulde gekocht 🙄🙄, begrijp er dus niks van dat jij niét van chocolade houdt whaha!
XxIrene

Martha zei

Wat een mooi paasei heb je gemaskt, Marjan!
Echt een decoratie atuk!
O, echt lust je geen chocola, nou mij kunnje er bijna wakker mee maken....
Fijne dag hopelijk komr de inspiratie wat terug, liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Wow....Prachtig gedaan!!
Zoveel moois te zien op je ei echt een geweldige creatie. Groetjes Doris

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige ei voor Gerie gemaakt. Leuk opgemaakt. Mooi cadeautje gevuld met eitjes. IK kan je de hand geven voor wat betreft chocolade... Ik lus het wel maar kan er goed afblijven. Heb nog geen eitje gehad... Hou meer van drop dat is onveilig bij mij.. Een fijn e knutseldag met je vriendin.

Scraptastisch zei

Hey creabea,
Ik ben dol op chocolade, hihi iedere dag snoep ik er één uit je ei 🤭 Het is weer zo'n mooie creatie en wordt er verlegen van dat je dit voor mij doet maar je zei: ik vind het zo leuk om voor je te maken! Genieten met een grote G. Dankjewel Marjan voor dit moois! Fijne knutseldag!!!
xx Gerie

!neke zei

Wat een super gave creatie !!!!!
Groeten Ineke

Diane zei

Gorgeous egg with so many beautiful details! Thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}
{Double D}
Don't forget we have a year round Halloween challenge at Two Old Bats Halloween, giving you a chance to make Halloween cards year round, and with 50 or more players we have a prize to give away!
{Two Old Bats}

Nicolette zei

Een prachtig ei heb je versierd/gemaakt.Ik hou ook niet zo van chocola, maar geef mij een zak drop en hij gaat op, haha.
Groetjes Nicolette

Tee zei

Wow. Gorgeous make!

GerJanne zei

AH wow wat heb je dat weer geweldig gemaakt! Superleuk en creatief. EN dat Gerie er blij mee is snap ik ook helemaal!

Elly zei

Wow wat een pronkstuk! Ik hou ervan, echt mooi gemaakt.
Groetjes Elly

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gaaf idee om paaseieren te versieren Marjan!
Deze is in ieder geval prachtig!
Groetjes Antje

Darlene zei

OMG this is GORGEOUS! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Easter’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS
P.S. If I hadn’t already mentioned it, just wanted to let you know that we have another new challenge blog. This time it’s all about using your EMBOSSING FOLDERS. I hope you’ll come check us out and play along at CAN YOU HANDLE THE PRESSURE. Hope to see you there!

Femminde zei

Oh wat super leuk weer Marjan!! Je bent zo'n topper om van alles te verzinnen.
Succes met het maken van dingen voor de beurs.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angelique zei

Wat een prachtig ei maakte je voor Gerie en dan nog gevuld met lekkere eitjes cadeau gegeven. En dan het konijntje wat zich probeert te verstoppen, te schattig. Ook ik begrijp niet dat je niet van chocolade houdt, ik wil elke dag een stukje.
lieve groetjes Angelique

Amelia Breytenbach zei


Wow! This is so pretty and perfectly done. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenges.
Amelia (DT Double "D" Challenges)

Trudy zei

Wow wat is dit super gaaf gemaakt zeg! En ik lees hierboven dat Gerie er erg blij mee is!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

wat een schitterend ei heb je gemaakt...en de vulling spreekst mij ook wel aan hoor...heerlijk
Liefs Annemarie en Merit

Gina zei

Maar wat heb je dit prachtig gemaakt en hoe knap bedacht om met een M&M's ei aan de slag te gaan. Ik zou er niet opkomen! Heel mooi versierd ! Groetjes, Gina