zaterdag 5 maart 2022

jarige .





                                                                       Hallo allemaal  .

Hier  eindelijk weer wat om te laten zien.  Vandaag is een vriend van ons jarig en daar maak ik altijd wel een kaart of iets anders voor  wat met foto graveren te maken heeft. Heb mijn vriendin weer ingezet om die mannetjes voor mij te maken.
 Hij vind het prachtig en bewaard al die dingen in zijn kantoor.


Vandaag een drukke dag want  ik vier mijn verjaardag voor ons gezinnetjes komen om een uur of drie , lekker koffie met eigen gemaakte appeltaart.
 Gaan samen gezellig tafelen en dan denk ik dat vanavond de sjoelbak op tafel komt .

Jeroen en Shanna blijven voor een nachtje en zijn zondag dus echt op mijn verjaardag , heel gezellig om ze weer te spreken. Gaan weer op tijd richting Oss.

Mijn hobby kamer is klaar en had beloofd er een foto van te maken.









Aan de andere kant staat ook  een tafel dus genoeg ruimte om mijn spullen op te zetten.
 Is nu nog erg netjes maar voor hoe lang durf ik niet te zeggen. Het foto boek voor Jeroen kan beginnen. 
  Alle mandjes zijn gevuld met thema´s voor zijn boek die al jaren liggen te wachten voor gebruik.
 Ben heel blij met deze kamer , maar zijn nog niet klaar boven dus dat wordt in etappes gedaan want het seizoen is weer begonnen  en  de kwekerij gaat  weer open , nu zijn de helleborussen  die bloeien.
 Dus met frisse moed  een nieuw seizoen , we gaan er weer voor. 
En hopelijk zonder alle corona regels.

Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn hartjes kaart  vind het fantastische om te lezen.       Maandag komt Gerie op verjaardag en nog een vriendin heel gezellig . Ben zo benieuwd wat Gerie weer voor moois heeft gemaakt. Jullie gaan het vast zien op haar blog.                                                         Allemaal een fijn weekend gaat hier lukken.

Groetjes Marjan.        
          

                                                 

14 opmerkingen:

!neke zei

Mooi je hobbykamer !!!!
En gefeliciteerd !!!!
Geniet ervan !
Groeten Ineke

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele gezellige dag, maar zo te lezen gaat dat wel goedkomen. Lekker sjoelen, zo gezellig om samen te doen. Ik ben ook benieuwd naar wat Gerie gemaakt heeft, maar Gerie kennende gaat dat iets heeeeeeeeeeeeel moois zijn

Hobbygroet Lisanne

Martha zei

Wat leuk die toepasselijke kaart voor jullie vriend, Marjan
Erg mooi gemaakt!
Alvast van harte met je verjaardag, geniet ervan!
Wat een mooie hobbykamer heb je!
Daar zul je verl plezier van hebben!
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een mooie en stoere kaart!
En wat ziet je hobbykamer er super uit.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat een mooie stoere kaart heb je gemaakt. Je hobbykamer ziet er geweldig uit. Alvast een fijne verjaardag morgen. Groeten Trijntje

Eri zei

Alvast van Harte gefeliciteerd metje verjaardag, en een gezellige dag toegewenst! De kaart voor de jarige is prachtig met die silhouetten, en de leuke tekst voor de fotograaf.
Fijn gevoel he, dat je hobbykamer weer helemaal opgeruimd is.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart Marjan. Leuk model en zo gaaf gestempeld. Je hobbykamer is een plaatje en inderdaad heel netjes. Geniet ervan.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps, vast gefeliciteerd met je verjaardag en smakelijk wat betreft de appeltaart.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ha Marjan,
wat een gave kaart heb je gemaakt! Supermooi.
En wat een mooie hobbykamer heb je. Vergeleken met jou heb ik allemaal oude zooi ;-)
En heel fijne verjaardag gewenst. Gerie zal wel weer een prachtige creatie hebben bedacht. Ik ben ook heel benieuwd. ik houd haar blog strak in de gaten, dus ik zie het vanzelf...

Marjan zei

Geweldige kaart, helemaal toegespitst op de man die hem kreeg. Jouw hobbykamer ziet er goed uit, veel plezierige uurtjes gewenst!

Marlies zei

Een hele mooie originele kaart en wat heb je een mooie hobbykamer!
Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag. groetjes, Marlies

Femminde zei

Wat een super mooie creatie weer!!
En van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!! Je hebt er heerlijk weer bij. En fijn dat er weer van alles mag en kan.
En wat heb je een geweldige hobbykamer. Echt een plekje om graag te zijn.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Elly zei

Ik vind je kaart supergaaf!
En wow wat een mooie hobbykamer zeg! En zo geordend ik hou ervan.
Ik vind die twee smalle bakjes links op je bureau echt superleuk.
groetjes Elly

Caroline Cards zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Een geweldig leuke kaart maakte je voor jullie vriend.
Het zal heerlijk knutselen zijn in jouw mooie hobbykamer !
Groetjes, Caroline