dinsdag 8 februari 2022

Olympische spelen.





                                                          Hallo allemal.


Hier gauw even een kaartje tussen door. 

 Genieten zo van het schaatsen dat ik daar alles voor laat liggen.  Als eerste de gouden plak van Irene Schouten wat een prestatie en wat een druk op haar schouders , die gaat het wel doen maar doe het maar.

 En Suzanne Schulting die zilver haalde bij de Shorttrack. Helaas viel ze bij de mixedrelay .

 Wat doen ze het goed , en wat een prestatie van Ireen  Wüst  , en Antoinette de Jong met Brons.

 En vandaag weer van Kjeld en Thomas . Ook de andere schaatsers , diep respect . 

  Heb bewondering voor iedereen die meedoet aan deze olympische spelen en geniet ook van de andere sporten.

Genieten jullie er ook van , of vinden jullie het niks.

Vind het ook spannend wat Lindsay van Zundert gaat doen  met kunstrijden.

Zullen hopelijk nog meer mooie momenten komen ,en of het nu goud zilver of brons wordt of je hebt niets ze mogen trots zijn dat ze er staan.

Boven is nog niet klaar want niet alleen mijn kamer wordt gedaan maar ook de overloop en nog een kamer . De jongens wilden doorpakken . Dus nog meer schilderen en behangen.  Ook moet ik niet te veel willen want dan voel ik mijn handen , dus af en toe kijken is nog niet zo'n slecht idee.

Nog bedankt voor de reacties op de trouw kaart , lees het met plezier.

groetjes Marjan.

10 opmerkingen:

Eri zei

De prestaties van de schaats(t)ers zijn zeker een Olympische kaart waard! De dames en heren mogen allemaal trots zijn op zichzelf! Heel leuk gedaan Marjan!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke originele kaart heb je gemaakt Marjan. Ik kijk er niet naar maar vind het altijd wel leuk om op het nieuws te horen dat we wat gewonnen hebben ;)
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een mooie Olympische kaart. superleuk gemaakt. Heb vanmorgen de rit van van de heren gezien. voor de rest niets wij waren op vakantie. Alleen de uitslagen. Mooi voor de Nederlanders dat ze het zo goed doen. Veel plezier met het kijken. Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Je zit te genieten hè, het lukt mij bijna niet om te kijken maar zie natuurlijk wel de uitslagen voorbij komen! Toch nog de tijd genomen voor een keileuk Olympisch kaartje! Veel plezier verder met kijken en de volgende kamer boven!
xx Gerie

GerJanne zei

Oh ja wat een prestaties! Ik heb niet veel tijd om te kijken, alleen het kunstschaatsen in de nachtdienst gezien en het snowboarden. Geweldig!
Je kaartje sis erg leuk met de ringen en het pandabeertje (leuk!)

Henriët zei

Super leuke olympische kaart! Mooi met de ringen en alles wat er bij hoort.
Ik volg zo veel mogelijk maar als ik aan het werk ben lukt dat niet altijd helaas.
Het zijn echt toppers die daar op de spelen aan de start komen.
Groetjes van Henriët

Elly zei

Wat een geweldige kaart! Top gemaakt.
Groetjes Elly

Martha zei

Inderdaad geweldige prestaties op de Olympische spelen, Marjan
Je kaart is heel leuk gemaakt!
Veel plezier met het genieten van de spelen
Liefs Martha

Femminde zei

Wat tof zo'n Olympische kaart!! (ook leuk voor Kjeld of zo , haha)
En doe maar lekker rustig aan met je handen. Wel fijn als je kamer straks gedaan is en je weer kan gaan inrichten.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angelique zei

Wat een superleuke Olympische kaart, heel leuk gedaan. Mij zeggen die Olympische spelen helemaal niks maar ik vind het wel heel knap wat de Nederlanders altijd presteren.
lieve groetjes Angelique