vrijdag 5 november 2021

kerst .








Hallo allemaal.
 

Hier ben ik met mijn voorbeeld kaart voor de knutsel dag met Gerie.
 
Met deze kaart wil ik meedoen bij:    Cristmas Craft creations.
Zwart wit en nog een kleur dat is voor mij roze.


Liet mijn kaart aan Gerie zien en ze was meteen  enthousiast.
Dus dat was al een goede start .
Dit voorbeeld gezien bij  Inger Marie.  echt wel de moeite waard om daar te kijken.
Dus beginnen maar.
Gerie aan het puzzelen hoe ze het neer moest liggen.


Komt vandaag ook op haar blog.
Heb alles afgezocht voor de paperclips , had er gelukkig zelf nog drie in harde kleuren dus heb ze bewerkt met embossing poeder.
Uiteindelijk ze maar besteld bij Ali.
Ik koos voor het mooie blok van Action .







Heb de achter kant nog blanco zodat ik hem voor meerdere gebeurtenissen kan gebruiken.

We hebben hier samen erg van genoten . Volgende keer weer bij Gerie.

Ook wil ik nog even kwijt dat ik de tweede prijs heb gewonnen bij Marianne challenges,waar ik super trots op ben.

Een prachtige prijs.

Bedankt voor de reacties om mijn vorige kerst kaart.

Met de kaart van coffee date wil ik meedoen bij.

4 season challenges

 , zwart wit en nog een kleur , dat werd natuurlijk roze. 

Hoop dat jullie hier inspiratie door krijgen.

fijn weekend .

Groetjes Marjan.


 


15 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Super enthousiast werd ik van je voorbeeldkaart en was in mijn nopjes en heerlijk geknutseld samen! Je tweede hanger is ook super mooi geworden! Ik was zo geconcentreerd bezig dat ik de gemaakte foto alweer was vergeten, haha erg leuk Marjan! Bedankt voor de gezellige uurtjes!!!
xx Gerie

Irene zei

Genieten in hoofdletters dus voor jullie allebei, óók jouw paperclipcreatie is beeldig en ik heb ze ook van Ali hoor, zijn hier nergens te vinden.
Jammer dat je naar het blog verwijst en niét naar de post waar je de inspiratie vandaan hebt, zou ik graag zien maar om nu álles te doorlopen is ook zoiets..
XxIrene

Doris knippenenplakken zei

Prachtige creatie, zo leuk gedaan met de paperclip top gedaan, heel. veel moois te zien.
Groetjes Doris

Irene zei

Oh je hebt het aangepast, dank je wel Marjan 👍.
XxIrene

Trudy zei

Wow bij jou ook al zo'n mooie creatie, ik zag hem net bij Gerie! Prachtig gemaakt! En je gouden creatie hieronder is ook al zo schitterend!
Groetjes Trudy

Eri zei

Jouw paperclip creatie is ook prachtig geworden!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat twee prachtige creaties heb je gemaakt. Best een heel werk. Gezellig dat jullie samen zo mooi geknutseld hebben. Gefeliciteerd met je top plekje bij NariNbe design. Groeten Trijntje

Margo zei

Wat een supertoffe kaartjes zeg, zo leuk met die grote paperclips.
Groetjes
Margo

Marlies zei

Een prachtige creatie Marjan. Super mooi gemaakt en in mooie kleuren. Leuke details erop om te bewonderen. De grote paperclips zien er ook erg leuk uit. Ik had net bij Gerie ook haar creatie bewonderd. groetjes, Marlies

Nicolette zei

Wat een schitterende creatie Marjan. ZO leuk om samen te knutselen.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

De paperclips heb ik ook bij Ali besteld, nu nog iets er mee maken..
Jullie hebben er alle 2 iets moois van gemaakt, als ik weer in mijn hobbykamer kan, ga ik ook aan de slag,
Groetjes
Ansx

Colien zei

Wat een leuke kaart, mooi model!
Bedankt voor je deelname op het 4 Season blog.
grtz Colien

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Marjan,
Er is zoveel te zien op je creatie, schitterend.
Groetjes Antje

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge bij 4-Season Challenge Blog.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

Elly zei

Jeetje is zie zoveel moois, heb echt wat gemist hier..
Groetjes Elly