zaterdag 18 september 2021

weer open.




 Hallo allemaal hier weer een kaartje, maar allereerst wil ik Martha welkom heten als volger van mijn blog, hoop dat je geniet van de dingen die ik laat zien.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de hobbywinkel hier dicht bij , wegens de corona ging ze dicht en bleef ook heel lang dicht konden dus wel bestellen ,later konden we het ophalen maar moesten buiten blijven.
Na een verbouwing zijn ze nu gelukkig weer open , want ik wil het toch altijd zien wat ik koop .
Lekker zelf winkelen is toch wel het leukste.
Vond het wel leuk om ze succes te wensen en maar hopen dat ze niet meer dicht gaan.
Allemaal nog bedankt voor het reageren op de kaart voor onze schoondochter.
Blijft leuk om te lezen. 
Hoop dat jullie dit nu weer doen want lees dat met veel plezier.
groetjes Marjan.

11 opmerkingen:

Trudy zei

Super leuke en originele kaart voor een hobbywinkel!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie en originele kaart heb je voor de eigenaars van de hobbywinkel gemaakt, zeker weten dat dit gewaardeerd wordt. Ik vind "live" winkelen ook veel leuker en gezelliger hoor.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat ben je toch goed in details op je kaart! Het ziet er allemaal zo gaaf uit. EN dat zal zeker op prijs gesteld worden denk ik. Ik was naar de beurs en daar was iedereen ook zo blij om weer te verkopen en elkaar te zien. Dat zal in jullie hobbywinkel wel niet anders zijn..

Irene zei

Oooh wát gaaf én lief al die énige details..is het voor Elly??
XxIrene

Scraptastisch zei

Pauline boft maar met deze mooie kaart van jou! Ik hoor wel van je hoe de winkel is geworden! Fijne zondag morgen.
xx Gerie

Henriët zei

Wat een mooie en toepasselijke kaart voor iemand met een hobby-winkel.
Erg leuk gedaan.
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

Wat een mooie kaart. Heel leuk dat je speciaal hiervoor een kaart hebt gemaakt.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een superleuke creatie. Geweldig mooi grmsskt met de leuke details. Dit is vast goed on de smaak gevallen. Groeten Trijntje

Elly zei

Het is een mooie kaart, vele hele kleine elementen allemaal zeg, wat een geprul.
Echt wel een perfecte kaart voor de hobbywinkel.
Groetjes Elly

Crealientje zei

Wat attent van jou dat je de hobbywinkel succes wenst!
Ik denk dat de winkels nu wel open blijven, of het moet een enorme vaart gaan met de besmettingen.
Prachtige details op je kaart.
Ik blijf kijken:)
Fijne avond.liefs Crealientje.

Femminde zei

Wat een toffe kaart!! En ja in het echt winkelen is toch wel het fijnste. Maar ja hier amper hobbywinkels dus het wordt toch meestal online. Maar fijn dat jij er eentje dichtbij hebt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde