donderdag 14 januari 2021

Verjaardag Gerie.

          Aller eerst wil ik jullie bedanken voor het reageren op mijn vorige kaart ,lees ze altijd met veel plezier.
Vandaag is Gerie jarig en heb natuurlijk weer iets voor haar gemaakt.
 Ga er  maar goed voor zitten want ik heb veel foto's gemaakt van mijn kaart project die het eigenlijk wel geworden is.
Als je goed kijkt kan je zien dat dit een plaatje  een puzzel is.
















Jullie zien op één voorbeeld rollen lint , als je die open doe dan komt er een pop up in de vorm van   een kop en schotel die ik gevuld heb met bloemetjes.Te zien op het volgende plaatje.


Heb eigenlijk dingen erin verwerkt die Gerie leuk vindt om te doen.En hieronder dingen die ze lekker vind.
                                                               








 




Had mijn vouw boekje eerst gemaakt met een studio light mal ,die met de gaatjes erin maar ging wel moeilijk dicht door dat ik er teveel op geplakt had Dit zinde me niet en dacht zo kan ik hem niet aan Gerie geven dus de bovenkant er zo voorzichtig mogelijk met een mesje ertussen er afgehaald,ging gelukkig goed. 
Heb toen alles uitgemeten met tussen ruimte ertussen, gaat nu ook nog maar net dicht.
Kijk maar lekker en hopelijk genieten jullie ook zo zoals ik met het maken.
Moest natuurlijk ook ergens in dus een doosje gemaakt waar het boekje dus inpaste.
Het papier zelf gekleurd met distress inkt en met een paar stempels erop.
.De bovenkant met een grote strik dat kon niet ontbreken.
Heb de kaart gister al gegeven en een koppie gedaan met wat lekkers.Alles op afstand .
Kan ze vandaag op haar verjaardag  haar kinderen op visite vragen.
Gerie was weer blij verrast.
Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn kaart voor Gerie.






Bedankt voor het kijken .
Laat en reactie achter lees die met veel plezier.
Groetjes Marjan.

Met dit vouw boekje wil ik graag meedoen bij:
Ally's Angels : alles mag. # 41.
Creatief met hobbyshop Daantje Letter B . Bloemen.
scrapping4fun. alles mag.
Carlin's Kaartenparadijs. vervoermiddel. fiets.



















29 opmerkingen:

Irene zei

Marjan...mijn mond valt open en mijn ogen zijn schoteltjes-GROOT! Het is aan alle kanten schitterend en super persoonlijk met alle dingen die ze graag doet en dan het pop-up boeket als mega-verrassing...onwijs lief en knap gemaakt en hier houdt ze zó van dus geheid een dolblije Gerie!
XxIrene

Femminde zei

Oh die is wel heel mooi geworden Marjan!! Zo gaaf allemaal en met al die persoonlijke details. Is ze vast super blij mee. Fijn dat je gisteren al even bij haar langs bent geweest. Konden jullie het toch samen alvast een beetje vieren.
Fijne week!!!
Groeten van Femminde

Elly zei

Wauw wat een prachtige creatie! Heel veel te zien, hier zit echt wel veel werk in, geweldig en wat een prachtige mallen ook.
Je zou zoiets maar krijgen, Gerie in dit geval, dus dat is genieten.
Groetjes Elly

Eri zei

Wow Marian, ik blijf maar aan het heen en weer scrollen! Wat een geweldige creatie, ik zie er zoveel dingen op die helemaal bij Gerie passen! Je hebt echt aan alles gedacht! Hoelang ben je hier wel niet mee bezig geweest! De kop met bloemen is echt de kers op de taart! HELEMAAL TOP!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Nou Marjan je hebt er heel wat van gemaakt voor Gerie. Een hele gezellige creatie.met allerlei persoonlijke dingen van Gerie. De pop-up is geweldig, zo mooi feestelijk al die bloemen. Ik snap dat Gerie hiermee in haar Sas is. Fijn dat je zoveel waardering voor je werk hebt gekregen. Groeten Trijntje

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een beauty en zoveel leuke details en de pop-up van de bloemen echt schitterend!
Groetjes Anita

Diny zei

Wow....wat ontzetten GAAF gedaan!
Het ziet er heel mooi verzorgd uit en je hebt prachtig papier gebruikt.
Natuurlijk was Gerie daar ontzettend blij mee.....het is helemaal in haar straatje!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Wow, wat een supermooi werkstuk is dit. Wat zal Gery daar blij mee zijn geweest. Wat een veelheid een mooi en persoonlijke details en allemaal even mooi uitgewerkt, super!

groetjes van Ank

Henriët zei

Wauw!! Dit heb je wel heel mooi gedaan! Daar was Gerie vast wel blij mee. Zo leuk dat je het zo persoonlijk hebt gemaakt. Prachtig ook die sluiting met de mooie strik.
Groetjes van Henriët

Annerieke zei

Ohh wauw, in één woord geweldig! Wat heb je dit ontzettend gaaf gemaakt Marjan! Ik heb de foto's vergroot en kon mooi al die leuke details bewonderen, de hobbyspulletjes, de puzzel, het boeket, de dame in cocktailglas en nog meer. Ook zo leuk zijn al die kleine labeltjes met tekst erbij. Ik heb de stempeltjes zelf ook, dus ik weet hoe klein ze zijn. Dit is echt weer een kunstwerkje hoor.
Groetjes, Annerieke

Renate zei

Wauw... Wauw... Wauw...
Had ik al gezegd dat ik 'm ontzettend, waanzinnig, fantastisch, helemaal top vind?
Ik heb gewoon ogen tekort. Zoveel prachtige details.
Her zitten vast heel wat vrije uurtjes in.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Oh wauw Marjan, wat ben jij ontztetnd creatief en vindingrijk. Wat een geweldig project. Daar kan ik niet aan tippen.. Ik kijk met open mond naar wat je er allemaal op hebt en zo mooi en fijntjes. Ongelooflijk.
Gerie vindt dit natuurlijk echt supergaaf, zeker weten. Een cadeau op zich, eigenlijk...

Bernadet zei

Wowwww, wowwwww, wowwwww, dit is echt waanzinnig mooi Marjan!
Gaaf boekje en dan ook nog eens die pop-up in het midden, schitterende details en zo'n mooi papier heb je gebruikt.

Marlies zei

Wauw wat een schitterende creatie heb je gemaakt! ZO mooi met zoveel mooie leuke details erin verwerkt. Echt een kunstwerkje! groetjes, Marlies

aussie aNNie zei

wow Marjan this is absolutely gorgeous...xx

Scraptastisch zei

Buuf Anneke gister en vriendin vanmorgen hebben hem uitgebreid bewonderd en zeiden hoe krijgt ze het voor elkaar!!!! Waanzinnig weer en heeeeeeeel veeeeeeel werk geweest! Een fantastisch kado Marjan waar ik heel lang met veel plezier naar blijf kijken!!!
xxxx Gerie

karin zei

Wat een mooi kunstwerk heb je gemaakt. Schitterend! Dat zal een bijzonder plaatsje krijgen bij Gerie.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes
Karin

Scrapping4funChallenges zei

This is just plain stunning! Love all the detail and the puzzle is so pretty! Great work!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Ingrid's Scrapfrutsels zei

wauw wat een mooie uitgebreide kaart heb je gemaakt voor de verjaardag van Gerie, er is zoveel moois op te zien, je blijft kijken...ik vind de chocolade heel goed bedacht voor onze challenge, bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes Ingrid.

Cheryl W zei

You do such amazing work! I love the lovely details and the creative way you have put this together. Thank you so much for joining in on our latest challenge at Let's Craft and Create.
Cheryl W, DT

Caroline zei

Wat een prachtige cadeau heb je voor Gerie gemaakt, heel mooi hoor.
Leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

carla zei

Wat een bijzondere kaart.
Daar moet je inderdaad eens voor gaan zitten.
Ik heb echt mijn ogen uitgekeken naar al dat moois dat er op te zien is en zo speciaal met de pop-ups enzo.
Super knap gemaakt Marjan.
Bedankt voor het meedoen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

https://shinebrightandcreate@blogspot.com/ zei

Stunning project, its like a project within a project that opens and unfolds into another before your eyes. Definitely a labour of love and a wonderful keepsake. Thanks for joining our challenge at Let's Craft and Create this month, Happy Crafting, Michelle DT x

Colien zei

Wat een gaaf project! Dit zijn wel heel veel kaartjes in één, wat mooi gemaakt, zeg! Prachtige foto's, Ik ga ze nog een keertje allemaal bekijken ;)
Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Nicolette zei

Dat ziet er schitterend uit Marjan. Er valt zoveel leuks te zien. Van welk merk is dit tas met gereedschap?
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT

Marjan zei

Zo zeg, dat is nog eens een verjaardagskaart! En echt helemaal in de stijl die Gerie ook mooi vindt met allemaal mooie dingen om te bekijken. Haar interesses ook verwerkt, zie ik. Dat moet wel een kaart zijn die bewaard gaat worden.

Anja zei

Hallo Marjan
Je projecten zijn: mooi... én grappig én hééél veelzijdig!! :-)..
Er is er niet één hetzelfde..
Maar ook je bloemstukken vind ik prachtig!!
Ga vooral zo door! :-)...

Hart, groetjes van Anja

Cornelie zei

Wat een prachtig kaartje, wauw. Zo mooi gemaakt!

Crealientje zei

Oooh wat een mooie creatie!
Leuke persoonlijke details erop.
Ik blijf kijken:)
Heel leuk gedaan Marjan!
Lieve groetjes Crealientje.