maandag 5 oktober 2020

wolken.




 Goedemorgen allemaal.

Deze kaart heb ik gemaakt als gastdesigner bij 4-season  challenge blog waar ik tweede was met mijn zomer kaartje. 
Het thema van deze maand is WOLKEN op je kaart.
Lijkt me niet zo moeilijk dus doe gezellig mee.
Vond het leuk om een herfst kaart te maken , de mallen die ik gebruikt heb zijn van Ali , maar een heel klusje al die kleine dingetjes tot een geheel te maken, maar vindt ik zelf leuk om te doen anders had ik dit malletje niet besteld.
Nu wat anders mijn trouw kaartje is de dag erna eens goed bekeken, mijn vriendin kreeg een berichtje wat een bizar mooie kaart echt niet normaal  en dat mond kapje viel ook in de smaak .
Hier doe je het voor.
Ook de reacties van jullie heb ik met plezier gelezen.
Ook mijn kaart vonden ze prachtig maar die krijgen jullie ook nog te zien maar eerst dit kaartje.

Tot mijn verbazing ben ik ook nog eerste geworden in de top drie bij Crative Crafting Uncles met mijn werkstukje met de beren .


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij :

21 opmerkingen:

Crealientje zei

Ooohhh een prachtige kaart!
Een toppertje al je het mij vraagt:)
Het kaboutertje denkt het is Herfst, ik hoor hem denken, hahaha.
Je hebt een leuk tafreeltje gemaakt.
Ik ben benieuwd naar je kaart:)
Gefeliciteerd met je andere toppertje!
Fijne week, liefs Crealientje

aussie aNNie zei

wow Marjan love these gorgeous dies and card, stunning. xx

Irene zei

Een keigave gastdesignerbijdrage Marjan en super dat je creaties zó scoren, dik verdiend!
XxIrene

martina's kaartjes zei

wauw, wat een leuk herfsttafereeltje heb je samengesteld, geslaagd hoor
grtjs,martina

Lia zei

Wat een beeldige en kleurrijke kaart! Een topper!
Lia xx

Marjan zei

Zo zeg, dat heb je mooi gedaan! Echt een schitterende herfst kaart als gastdesigner!

Elly zei

Dat heb je echt mooi gedaan! En is idd een priegelwerk. Ik hou van priegel maar niet van dit soort dingen.
En gefeliciteerd met je toppers.
Groetjes Elly

Eri zei

Ja, deze is ook weer zo gaaf! Zie de kabouter daar zo heerlijk genieten tegen die paddenstoel, en tussen al die kleurige herfstbladeren. Wat fijn dat de Huwelijkskaart zo in de smaak viel, maar dan kon ook bijna niet anders, zo leuk was die!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Een super leuke herfstkaart.
Zo mooi gemaakt. Top.
Groetjes Elle-jeanne

CreaStories zei

Wat een onwijs mooi herfsttafereeltje. Het is een hele gave kaart geworden!

Nelleke zei

Wow wat een leuke kaart zeg. wat een gepriegel maar het resultaat is echt geweldig. groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Het is een superleuk kaart. En ik kan me voorstellen dat het leuk is om aan de slag te gaan met al de onderdeeltjes. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
EN leuk is dat he, als je kaarten en creaties zo gewaardeerd worden.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt met een leuk tafereeltje op je kaart. Bedankt dat je mee doet bij K&K. GROETJES Ingrid.

Nicolette zei

Een schitterende kaart Marjan En leuk toch als je kaarten zo gewaardeerd worden.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette GDT

Renate zei

Prachtige herfstkaart met kabouter, Marjan.
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

Annerieke zei

Ohh wat een prachtige herfstkaart Marjan! Leuk hoe de blaadjes onder aan de kaart liggen, daar kun je zo lekker doorheen lopen. Erg mooi tafereeltje op je kaart.

Kaartenkraam zei

Wat een schitterende herfstkaart! Zo mooi opgebouwd en zoveel op te zien. Door de laagjes in het middenstuk heb je ook veel diepte gecreëerd, echt prachtig!

groetjes van Ank

Marjolein zei

Wat een mooie kaart zeg. Het is het gepriegel waard geweest, prachtig! Groeten Marjolein

Elly zei

Bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT

Bianca van Tilburg. zei

Super leuk.
Dank je wel voor het meedoen bij KIC.
Liefs Bianca XX

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart is dit . Mooie kleuren en leuke mallen heb je gebruik. Ik zag dat ik heel wat moois bij je heb gemist.... groeten Trijntje