vrijdag 29 mei 2020

AOW





Deze kaart voor Dirk gemaakt want hij heeft zijn AOW gekregen.
Maar hij moet nog even doorstappen ,[ titel van zijn planten boek ]Het plaatje laat het anders zien.  ik ben nog niet zo ver ,ja dat komt er van als je een jong  blondje uitkies die vijf jaar jonger is, niet wetende dat je dit nu tegen kom ,en zodoende nog een aantal jaartjes door moet met werken.
Maar op dit moment gaat het goed op de markt en op de kwekerij ook al missen we een hele goede beurs ,we hopen dat die volgend jaar weer mag.
 Ben weer met een scrapboek bezig voor Jeroen dit keer , dat neemt veel tijd in beslag, veel uitzoeken en voorwerk doen en niet te lang bezig zijn dat is heel moeilijk want wil toch eigenlijk wel door gaan, dus dan maar een boek lezen ben een beetje klaar met puzzelen .
Had een paar challenge uitgezocht om mee te doen maar mis de energie, lijkt wel of het thuis zitten geen goede uitwerking heeft voor mij, ook is de over belasting van mijn duimen daar  ook oorzaak van.Mag niet te veel doen maar gaan nu proberen het een beetje op te bouwen. Ga straks weer op de kwekerij stekjes oppotten , mag een uurtje  en vanmiddag als het goed gaat nog een uurtje.
Wil iedereen bedanken die een reactie heeft gegeven op mijn vorige werk , probeer ook bij jullie langs te komen.
Heb bij hobby Vision een derde plek gehaald met het boekje dat het liedje bevat van een eigen huis , super trots op.Weet niet hoe ik de top drie badge op mijn blog krijg.
Voor iedereen hele fijne pinkster dagen , het wordt prachtig weer dus lekker in de tuin zitten.

groetjes Marjan.

10 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart Marjan.
En gefeliciteerd met je topplaatsje.
Groetjes Elly

Lia zei

Wat een leuke kaart! Zo grappig om AOW op deze manier erin te passen.
Lia xx

Femminde zei

Wat een heerlijk relaxed plaatje voor iemand die aan zijn AOW toe is.
Hoop dat het vandaag een beetje gelukt is om 2 x een uurtje op te potten. En dan maar hopen dat dat nare virus NL gaat verlaten zodat je volgend jaar wel weer naar de beurs kan. Ik hoop het.
Geniet nu maar heerlijk van het mooie weer!! Fijne pinksterdagen!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Leuk om een kaart voor zijn AOW te maken. Het plaatje is heel leuk op deze kaart!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ja, erg leuk om er bij stil te staan ook al moeten jullie nog een poosje door! Hij is super me doe grote letters! Gefeliciteerd met je top 3 plekje bij Hobbyvision! Blijft een opsteker!
Geniet van je lange weekend (hoop ik)

aussie aNNie zei

Great designed card and fabulous papers, really nice.xx

Nicolette zei

Leuke kaart, mooi gemaakt.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

JOKE zei

Wat een geweldige kaart!!! Ik vind het plaatje helemaal super.
Ik hoop met je mee dat het volgend jaar weer allemaal normaal is en niet het "nieuwe normaal" met anderhalve meter afstand want dat houden we nooit vol denk ik...
Ik begrijp goed dat je met je kaart voor je zoon in de prijzen bent gevallen. Daar kom niemand omheen ;-)
Liefs Joke

Scraptastisch zei

Zeker nog een poosje doorstappen Dirk net als ik dat houdt ons jong zullen we maar zeggen, hihi En voor jou dit mooie AOW kaartje veel te vroeg haha Moet je maar heel lang bewaren!!! Fijn Pinksterweekend,
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je voor Dirk gemaakt. Leuk zoals je de letters heb versiert met allerlei leuks. Mooie afbeeldingen heb je gebruikt. Mijn man is 6 jaar ouder dan mij. Vorig jaar met vervroegd pensioen gegaan en ik vanaf begin dit jaar met pensioen gegaan. Ik kon vanaf Negenenvijftig jaar gebruik maken van de pensioen regeling...Het vrije leven bevalt ons prima.. we vermaken ons goed. Altijd wel iets te doen... maar goed als je het nog fijn vind om te werken , lekker doen. Groeten Trijntje