vrijdag 20 maart 2020

hand geven per post.


Aller eerst Gina welkom als volger van mijn blog.

Deze kaart gemaakt voor mijn schoonzus die gister jarig was. Ze vierde het feest niet dus dacht dan maar een kaartje sturen.Ze vond het kaartje prachtig.
Het gaat allemaal toch wel anders hier in Nederland. Spannende tijden voor iedereen.Petje af voor de mensen in de zorg ,maar ook in de supermarkt, Mensen met een eigen bedrijf ,onze kwekerij is nog open en we hopen dat dit ook zo mag blijven.
Onze zoon en schoondochter wonen in Uden waar op dit moment de meeste mensen wonen met het Carona virus.Vind het wel spannend en maak me daar wel zorgen over. Channa werkt bij de oog kliniek, alle afspraken afgezegd, volgende week op een andere afdeling helpen.
Op dit moment niet zo veel inspiratie ,ook niet om een reactie te geven ,sorry .
Het zonnetje moet maar komen.
Doe voorzichtig allemaal en houd afstand, niet altijd mogelijk maar dit is wat we allemaal kunnen doen, voor de rest is het zoveel mogelijk thuis blijven en dan maar aan het knutselen.
Lieve groetjes voor iedereen.
Marjan.

13 opmerkingen:

JOKE zei

Jammer dat het allemaal zo ontzettend naar is en inderdaad spannend voor je zoon en schoondochter. Je hebt wel een hele mooie kaart gemaakt voor je schoonzus! Geweldig idee om zo op deze manier een hand te geven!!!
Ik ben kaarten aan het maken voor mensen waar ik van houd en die ik even niet kan zien. Dat geeft me wel voldoening. Ik hoop dat jij ook weer wat inspiratie krijgt want ook jullie zullen veel thuis zitten...
Doe voorzichtig!
Liefs Joke

Irene zei

Mooie kaart Marjan en ja, we zijn zowat allemaal aan huis gekluisterd muv de mensen die zó hard nodig zijn om het land nog een beetje drasiende te houden. Géén keus, we moeten er allemaal doorheen en het zijn akelige/onzekere tijden die helaas niet snel voorbij zullen zijn.
XxIrene.

Lia zei

Een prachtige kaart Marjan! Ja, feliciteren doe ik nu ook met een kaart en dat wordt wel gewaardeerd. Beter en persoonlijker dan een e-mail! Wij wonen 8 km van Uden vandaan en ik was daar 2 weken geleden nog in het ziekenhuis. Wie had gedacht dat het zo zou gaan...?
Lia xx

Scraptastisch zei

Over je kaartje is weer goed nagedacht Marjan en bewerkelijk met embossen, inkten en alle versiering! Spannende tijden Marjan voor iedereen een hoop zorgen zeker ook voor je kinderen! We bellen wel weer met elkaar!
xx Gerie

Gina zei

Hoi Marjan ! Je hebt een mooie kaart voor je schoonzus gemaakt en een heel leuke rijmende tekst erbij ! Groetjes, Gina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ontzettend leuk bedacht nu met die handen op je prachtige kaart Marian. Ik snap dat je schoonzus hem prachtig vond en dan ook nog zo'n lieve wens in dichtvorm aan de binnenkant. Helemaal top.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Marjan en ook een mooi verwoord
Gr Karin

Nicolette zei

Hele mooie kaart. Ja alles gaat anders nu. Mijn man is morgen jarig maar ook dat hebben we afgezegd.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Ja, voor alle mensen die jarig zijn in deze tijd is het een heel andere verjaardag dan anders! Je kaart vind ik echt geniaal! Dit vergeet je nooit meer zo'n bizarre verjaardag.. Dan maakt post natuurlijk extra blij!
Op een of andere manier heb ik een heleboel inspiratie en het ene na het ander kaartje rolt uit mijn handen. Het is ook een afleiding. En ik weet niet wat er komen gaat. Vast en zeker extra werk....

aussie aNNie zei

Elegant card Marjan. x

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Marjan. Goed bedacht en erg leuk gemaakt. Als je er niet naar toe kan dan is dit toch prachtig. Begrijpelijk dat het jke spanning geeft dat je kinderen in Uden wonen... En je schoondochter ook nog in het ziekenhuis... Heel veel sterkte ermee in deze onzekere tijd. Groeten trijntje

Femminde zei

Wat een super leuke kaart Marjan!!
En ja nu is kaartjes sturen nog belangrijker dan voorheen.
Doe jij ook kalm aan daar, veel succes voor Channa, die zal ook wel veel bijzondere dingen meemaken nu helaas.
Hopelijk toch een fijne week!!
Groeten van Femminde

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.