dinsdag 11 juni 2019

jarig.






 Hallo allemaal hier dan eindelijk weer iets van mij.Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog. Hier een kaartje voor  onze schoondochter die 15 Juni jarig is maar omdat ze het weekend hier allemaal waren  heb ik de kaart al gegeven, wij zijn het weekend op een planten beurs dus kunnen we niet komen. Onze zoon is de 16 jarig dus die kaart laat ik ook nog zien.

                                                                      Deze kaart gemaakt met deze mal alleen de boven kantjes heb ik er later afgeknipt omdat ze dan net weer over het plaatje vielen, en met magneetjes lijk ik ook wel niet overweg te kunnen, of papier te dik of de magneet niet sterk genoeg. Doordat het een boekje is kun je niet te veel kwijt op de vlakjes , Was dus best wel een klusje, ze vond het boekje prachtig en ze had haar spijkerbroek aan met gaten , dus dat kwam mooi uit.Het papier van Maja , maar dat zien jullie wel, de plaatjes zijn er ook van speciaal voor Tess aan geschaft.
Deze week hebben we het erg druk met de voorbereidingen voor de beurs op het landgoed Bingerden, nu maar hopen dat het knap weer word,Want die storm zitten we ook niet op te wachten.
We hadden de meest kwetsbare planten tijdelijk maar in het atelier gezet, die planten waren hoog en zouden scheef waaien of knakken en dan kun je deze planten niet meer verkopen , terwijl dit de trekkers zijn waar we op gokken.Bij ons in de straat spreek je over 500 meter verder een windhoos het hele dak van de schuur eraf gewaaid , tuin meubilair lag honderden meters verder.Erg triest gezicht, dus wij hebben mazzel gehad.
Dit was mijn bericht voor deze keer, kom weer gauw terug met de kaart van Jeroen .
groetjes Van Marjan.

13 opmerkingen:

Je@net zei

Alvast gefeliciteerd met je schoondochter, Marjan. En wat een prachtige creatie heb je voor haar gemaakt. Echt super mooi gedaan!

Scraptastisch zei

Je hebt vast een gezellig weekend gehad met alle kinders thuis! Wat een gaaf boekje voor Tess ....lekker girly noemen ze dit hihi Je bent meteen van al je plaatjes af...lol. Super mooi gedaan Marjan en al benieuwd naar de kaart van Jeroen. Ja jullie zijn echt door het oog van de naald gekropen, want de storm heeft met de hoos een spoor van vernieling achter gelaten hier! Het zal je toch gebeuren alles in één klap weg! Gelukkig niet gebeurd en kunnen jullie aankomend weekend naar landgoed Bingerden!!! Alvast Gefeliciteerd met Tess en Jeroen!
xx Gerie

Nicolette zei

Wat een mooi boekje heb je voor Tess gemaakt. Het papier en de plaatjes van Maja lenen zich hier ook goed voor.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Wow, wat een schitterend boekje heb je gemaakt! TOP!
Groetjes, Eri

Handmade cards zei

Wat een werk heb je hier van gemaakt , en zo geweldig mooi, echt iets om te bewaren! Gefeliciteerd met je zoon en schoondochter en zal duimen dat jullie in Bingerden mooi, rustig weer hebben.
GRoetjes, Wietske

Annerieke zei

Wat een prachtige creatie Marjan! Mooi papier heb je gebruikt en zo veel leuke details zie ik. De planten staan er nu mooi bij, slim om ze binnen te zetten.

JOKE zei

Wat een schitterend boek heb je gemaakt!!! Er zijn zoveel mooie details weer te zien, je raakt niet uitgekeken...wat zal je schoondochter er mee in haar nopjes zijn. Ik ben nu al benieuwd naar de kaart voor je zoon. Veel succes op de beurs!
.Liefs Joke

GerJanne zei

Hoi Marjan,
zo leuk dit! Ik heb die mal ook, maar er nog niets mee gedaan! Als ik dit bij jou zie heb ik er gewoon zin in om aan te beginnen. Wat een mooi boekje is het geworden! EN blijkbaar heel toepasselijk als ik het zo lees.
Wat en weer is net bij jullie geweest! Een echt windhoos, 500 km per uur, bijna als een vliegtuig!
EN ik begrijp heel goed dat je af en toe komt kijken bij mij hoor! En dat waardeer ik heel erg. Ik plaats en maak gewoon veel en heb meer vrije tijd dan jij denk ik. Dus dat maakt echt niet uit!

Marjan zei

Wat een mooie kaart, het is een schitterend model en zo mooi afgewerkt ook. Er is veel op te bekijken!
Veel succes met de voorbereidingen voor de beurs, Marjan.

Trijntje zei

Wat een schitterend boekje heb je gemaakt Marjan. Superleuk samengesteld. Deze materialen zijn erg mooi. Heel modern met de kapotte broeken.... leuke kleuren. Een succes. Het zal wel goed in de smaak gevallen zijn. Succes met de beurs. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

wat een prachtig boekje heb je gemaakt voor je schoondochter.
Jullie zijn echt door het oog van de naald gegaan, fijn dat alle planten naar binnen konden,,
Zoon en dochter werkten jaren terug bij een bloemenboer, wat het weer vaak niet aanricht, wij hier aan de kust hebben altijd veel wind, scheven stelen knakjes erin, onverkoopbaar, of lage prijs.zo zonde, heel veel werk en geen opbrengst.
Bedankt voor je bezoekje aan ons blog, het is inderdaad tijdrovend, maar waarderen het zeker.
liefs Annemarie en merit

Caroline Cards zei

Een heel mooi boekje voor je schoondochter!
Fijn dat bij jullie alles heel is gebleven.
groetjes, Caroline

Angelique zei

Prachtig boekje maakte je voor Tess, heel erg mooi met al die details. Zeker de lage sneakers vind ik erg gaaf, die had ik nog niet eerder gezien.
Poeh gelukkig dat jullie er goed vanaf zijn gekomen met de wind, slim om de hoge planten binnen te zetten. Veel succes op de beurs.
lieve groetjes Angelique