zaterdag 19 januari 2019

ijskristallen





 Allemaal bedankt dat jullie hebben gereageerd op de kaart voor Gerie , leuk om te lezen.
Dit keer een kerst kaart , heel bijzonder voor mijn doen.
Kwam deze mal bij Ali tegen en dacht die ga ik bestellen vond hem wel mooi en nog nooit gezien , deze week kwam hij binnen en bij 4 Season  vragen ze ijskristallen dus kan ik meteen mee doen, en kijken of ik nog weet hoe ik hem moet plaatsen.
Moest wel even puzzelen maar vind hem wel goed gelukt. De kaart weegt in totaal 9 gram.
en dicht gevouwen  is hij tien bij dertien..


Wil graag meedoen  met de volgende challenge,
4 Season ijskristallen.
   


12 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...dat ziet er prachtig uit, Marjan!

Scraptastisch zei

Bijna goed gegaan Marjan het linken ik app. je nog want je hebt je hele blog gelinkt, maar alle begin is moeilijk en ik stoeide er in het begin ook mee!!! Je ijskristal is super geworden, want was bij je toen je er mee aan het stoeien was, hihi top gedaan!
xx Gerie

Irene zei

Nog niét eerder gezien deze mal, het lijkt me een easel-model maar jij hebt er iets totaal anders mee gedaan en het ziet er gaaf uit. Ik lees Geries reactie, hihi....alle begin is moeilijk maar hoe vaker je het doet hoe makkelijker het wordt (Zoals álles 😉).
Fijn weekend XxIrene

Colien zei

Heel mooi model en prachtkaartje!
Dankjewel voor je bijdrage aan onze ijskristallen-challenge op het 4 Season Challeng blog.
grtz Colien

GerJanne zei

Zo, dat vind ik nog eens knap. Dat je kunt zien wat je met zo'n stans kan doen.. En het is prachtig wat je gemaakt hebt!

Nicolette zei

Wat een schitterende ijskristallen. Mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Sandra zei

Wat een mooi kaartje !

Groetjes Sandra.

Lia zei

Wat een prachtige stans is dit. Je hebt er een supermooie kaart mee gemaakt. Een topper!
Lia xx

Femminde zei

Wat een super creatie!! Nog nooit eerder zo'n uitgewerkte stans gezien. Tof!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

JOKE zei

Heel erg mooi, niet allen het model maar ook de kleur is prachtig! Het lijkt me wel een mal met veel mogelijkheden. Zoals hierboven Irene al zei, je kunt er denk ik ook een hele mooie easelkaart mee maken.
Ik zag dat je volger bent geworden bij me...gezellig!!!
Liefs Joke

Crealientje zei

Mooi!!!
Wat een bijzondere mal. Heb ik inderdaad ook nog nergens gezien.
Toppie!
Zo maar even bij Ali kijken:)
Lieve groetjes Crealientje

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Marjan en zeker een leuke mal, nog veel plezier ermee! bedankt voor je lieve reactie, leuk om te lezen dat je mijn kaartjes mooi vindt :) !