donderdag 22 november 2018

winter wonderland





































Hier weer een berichtje zo als jullie zien weer iets voor kerst.
Dit portemonneetje is bedoeld voor je oordopjes maar dacht daar kan ik ook iets anders mee.
In de bovenste helft het batterijtje .Doorsnede  is 8,5 cm dus een heel gepriegel hoe ik dit zou maken.
Toch weer gelukt.
Ik kom morgen weer langs op jullie blog , maar eerst proberen wat te bestellen bij Ali, black friday kijken of het nu lukt  11-11 lukte het niet om erdoor te komen , de aanhouder wind, vingers cross.
Hoop dat jullie het leuk vinden , ik vind jullie reacties heel leuk om te lezen.
groetjes Marjan.


11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Succes met je Chinees shoppen...
Wat vin ik dat leuk gedaan! Ga ik zeker thuis nog eens op de computer bekijken, supers!
Fijne avond
Nancy DT52WTC

Nicolette zei

Wat een leuk idee en erg mooi gemaakt.
Succes morgen bij Ali.
Groetjes Nicolette

Giny zei

wat gaaf!!

Groetjes Giny

Caroline zei

Heel mooi gemaakt en erg knap.
Veel succes bij Ali!
Groetjes Caroline

!neke zei

Wat gaaf !!!!
Veel succes met bestellen !!!!
groetjes Ineke

Plony zei

Wat is dit weer geweldig leuk....Hoe krijg je het verzonnen.
Heerlijk dit soort dingetjes......ik houd ervan.
Fijn weekend, xxx Plony

Angelique zei

Wauw, wat ziet dit er geweldig uit, zo schattig. Ook genoten van je andere prachtige creatie's, heerlijk als je zulke mooie dingen kan maken.
lieve groetjes Angelique

Creaellenknutselsite zei

weer een leuke creatie heb je gemaakt
groetjes ellen

Crealientje zei

Wat een leuk idee!
Mooi zo met het wit, en het lampje er achter.
Heel leuk gedaan!
Met Ali op beide dagen geen probleem gehad.
Lieve groetjes Crealientje.

Femminde zei

Wat super is het geworden Marjan!! Jij maakt ook overal wat moois van. Is het gelukt met black friday??
Alvast een fijn weekend!!
Groetenvan Femminde

Margo zei

Hoe geweldig is dit ! Jij maakt echt steeds zo'n mooie dingen ! Het is een feestje om een bezoek aan jouw blog te brengen !
Liefs
Margo