woensdag 24 januari 2018

diploma







Hallo  allemaal

Ten eerste welkom aan al mijn nieuwe volgers 26 wat een verassing,en wat leuk.
Dit had ik al jaren eerder moeten doen.Zoveel volgers,ook mede te danken aan de link van Gerie(dank je wel)
Maar nu over mijn creatie, die ik heb gemaakt voor onze zoon ,Jeroen,die in  november zijn master haalde,en  op 25 januari zijn diploma mag ophalen.
Wat zijn we trots op hem,dus gaan we morgen een ritje Eindhoven,en als de uitreiking gebeurd is gaan we  lekker uit eten.
Het boek gevouwen,leuk om te doen.de toren en gebouw was een deel van zijn eindproject,die ik heb nagemaakt.De hoge toren met  het  uiltje is gevuld met een lekker biertje zodat hij kan proosten met zijn huisgenoten.
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden, en een reactie achter laten,wat ik met plezier zal lezen.Nog een fijne avond. Groetjes Marjan.










10 opmerkingen:

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je zoon. En je hebt een geweldig cadeau voor hem gemaskt. Allemaal leuke eigengemaakte spullen. Ziet er supermooi uit. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Ha Marjan,
Wat geweldig! Van harte gefeliciteerd met je zoon Jeroen! En ik zit mijnogenhier uit te kijken, naar je mooie creatie voor hem. Dat valt geheid in de smaak. En jullie maken er een onvergetelijke dag van. Heel veel plezier, geniet ervan.
GerJanne

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je zoon, een geweldige prestatie. Een mooi en persoonlijk cadeautje maakte je voor hem. Groetjes, Nelleke

Scraptastisch zei

Hoi Marjan,
Ik heb het in het echt gezien en was een heel project geworden, petje af hoeveel werk en moederliefde natuurlijk erin hebt gestopt!!! Eindelijk de diploma uitreiking vandaag en hoop dat jullie genoten hebben!
xx Gerie

Odette's kaartenhoekje zei

Marjan gefeliciteerd met je zoon en wat een leuke cadeautjes heb je voor hem gemaakt. Ik denk dat hij die wel heel erg gaat koesteren ...
Groetjes, Odette.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je een mooi cadeau gemaakt voor je zoon Marjan. Prachtig zoals je dat boek gevouwen hebt met dat ingewikkelde patroon erin. Ik zit bijna met mijn neus tegen het scherm ;p Jullie allemaal gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt?
Lieve groetjes Miranda

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je zoon, wat een prachtig cadeau heb je voor hem gemaakt.

Groetjes Ans

Crealientje zei

Felicitaties met je Zoon! Weer een zorg minder :)
Prachtige creatie en je kunt zien dat het met liefde gemaakt is.
Het uiltje is super schattig!
Ik zei precies het zelfde, dat ik dit (bloggen) niet eerder gedaan had. Bevalt het warme bad! ;)
Fijn weekend verder en lieve groetjes Crealientje.

carla zei

Gefeliciteerd met je zoon.
Je hebt daar een super creatie voor gemaakt.
Prachtig gedaan.
Groetjes,
Carla

Marlies zei

Wat een geweldig creatie voor je zoon! Super mooi gemaakt en een heeeel leuk idee! groetjes, Marlies