vrijdag 25 oktober 2024

Hoofddeksel

Hallo allemaal.


Hier nog wat kaartjes die ik heb gemaakt , allemaal met een hoofddeksel.
Niet één van verkocht maar zit allemaal in een doos.
Deze foto had ik al gemaakt , de bovenste is een 3 D kaart , heb er een lichtje onder gezet zodat je het goed kan zien.
foto even gauw genomen .

Moest nog twee dingen maken en dat is klaar , laat ik nog een keer zien.
Ook mijn voorwerk voor pand 12 is klaar , kunnen zij weer verder.
Heb alles opgeruimd en heb nu niet zo veel zin meer , even te veel gedaan.
Nu een boek aan het lezen en denk dat er een leg puzzel op tafel komt te liggen.
Morgen naar tuincentrum de Boet  samen met mijn zus , kerstshow kijken.
Met de bovenste kaart wil ik meedoen bij  Knutsel en Kadootjes waar ze een hoofdeksel vragen.         dit was het dan voor deze keer.
Fijn weekend en herfstvakantie.

Groetjes Marjan.




 

6 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige serie kaarten! Groetjes Doris

GerJanne zei

Wauw wat ben je weer creatief bezig geweest het een nog niet dan het ander.
Leuk dat je er meedoet bij K&K.
Vergeet je hem niet te linken?? Voor 2000 uur vandaag

GerJanne zei

Wauw wat ben je weer creatief bezig geweest het een nog niet dan het ander.
Leuk dat je er meedoet bij K&K.
Vergeet je hem niet te linken?? Voor 2000 uur vandaag

Hobby Hoogland zei

Wil het wel linken maar krijg het niet voor elkaar.

!neke zei

Hele gave serie !!!

Angélique zei

O, wat een leuke kaarten! Die ga je nog wel verkopen als men wat meer met kerst bezig is. Ik ben heel benieuwd wat je voor pand 12 hebt gemaakt.
Veel plezier bij de Boet, daar zal ik ook nog wel naar toe gaan binnenkort.