woensdag 14 augustus 2024

Beterschap.

 Hallo allemaal.





Vandaag laat ik een doosje zien die ik voor mijn zwager heb gemaakt .
Hij is gevallen met de race fiets en heeft botbreuken op gelopen in zijn arm .
Drie gebroken ribben en een hersen schudding.
Hoe het gebeurt is weet hij niet.
Nu twee keer geopereerd en maar hopen dat het goed komt .
Wil natuurlijk niet met niks op bezoek.
Dus een doosje gemaakt .
Hij is een enorme snoeper dus daar iets voor gemaakt.



Hij vond het heerlijk.
Jullie denken misschien horen niet zoveel van mij.
Ik ben al heel druk bezig voor de markt op 13 november.
Is productie werk , er iets van maken lukt nog niet maar komt vast goed.
Hier een kijkje van wat ik heb gemaakt , een klein deel ervan .

De kaarsen en de brievenbus een laagje embossing poeder gegeven.
Niet mijn favoriet om te doen maar vond dat ze dat nodig hadden.
Ook heel veel bloemen gestanst dit is nog maar een beetje wat er ligt.
Vrijdag komt mijn vriendin even helpen.




Zag dat ik bij Let's craft and Create   in de top drie sta met mijn rompertje in twee kleuren.
Heel trots op.

Kon een tijdje niet op mijn laptop aan het werk.
Maar voor hoe lang dat is nog de vraag.
Zet ik hem aan smorgen's dan is de vraag doet hij het.
Heeft er soms geen zin in.
Laad niet meer op  , vond ik zo makkelijk lekker op schoot naar jullie  blogs aan het kijken vind met snoeren zo/n gedoe.
Tijd voor een nieuwe denk ik.

Het wordt een zoon , zo leuk .
Al een pakje gekocht , kon het niet laten.
Tess had een filmpje gemaakt zo leuk .


groetjes Marjan.

14 opmerkingen:

Eri zei

Wat naar dat je zwager gevallen is met de racefiets, dat is niet zacht gegaan met zoveel botbreuken en een hersenschudding. Hopelijk houd hij er niets aan over. Je hebt hem verwend met een prachtige doos vol lekkers. Heel tof met die grote tekst. Jij gaat vast weer heel mooie cadeaus maken met al die dingen die je uit gestanst hebt. Veel succes! Je hebt een schattig en stoer pakje gekocht voor as. kleinzoon.
Groetjes, Eri

Martha zei

Wat een leuk kadodoosje, Marjan
Dat snoep zal hem doen smaken daar knapt hij vast van op hihihi
Je bent al aardig in de productie mooie dingen heb je gemaakt
En ah wat lief dat pakje
Liefs Martha

GerJanne zei

Je verwent je zwager goed! Mag ook wel, zo te lezen. Jeetje wat schrikken.
De voorbereidingen voor de markt gaan al goed.
En wat leuk dat jullie een kleinzoon krijgen na een kleindochter.
Bij ons net andersom.
Rond kerst verwachten mijn zoon en schoondochter een meisje

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige doos gemaakt voor je zwager en mooi gevuld met allerlei lekkernijen. Leuk met de kikkers en grote tekst.. Heel naar voor je zwager… heeft een beste val gemaakt zo te lezen.. hopelijk komt het allemaal weer goed. Je hebt een leuke pakje voor je as kleinzoon gekocht. Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat super leuk om je zwager zo te verrassen met wat te snoepen. Ziet er super uit zo.
En wat geweldig dat jullie nu ook nog een kleinzoon krijgen. Ik snap dat je niet kan wachten.
En je stansjes zien er veel belovend uit.
Ben benieuwd naar je creaties.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Scraptastisch zei

Daar weet de snoepende zwager vast wel raad mee en hoop dat ie goed hersteld van alles!!! Prachtig nieuws een jongetje voor Bas en Tess, super leuk!!! Ja en ik weet dat je het dan niet kan laten om iets leuks te kopen, geniet maar fijn van alles.
xx Gerie

Epie zei

Mooie beterschap kaart voor je zwager , zal hij blij mee zijn
En wat goed , al bezig voor november met leuke kaartjes
Veel succes en plezier met freubelen , groeten Epie

Nicolette zei

Een leuk doosje voor je zwager. En wat leuk dat jullie een kleinzoon krijgen, natuurlijk koop je dan wat leuks, haha.
Succes met de voorbereidingen.
Groetjes Nicolette

Marjolijn van Elsberg zei

Ach een kleinzoon op komst, heerlijk! Ik snap dat je dat pakjes alvast maar gekocht hebt. Je creatie voor de gevallen fietser is prachtig, waren er wel getuigen van zijn val? Lijkt me heel naar als je niet weet wat er gebeurd is. Goed bezig jij, alvast voor de kerstmarkt. Het wordt vast prachtig!

Marjan zei

Oh bah, dat klinkt heftig voor je zwager, hoop ook dat hij weer helemaal de oude wordt. Je cadeautje is super, goed besteed aan hem zo te lezen.
Schattig dat stoere pakje voor je aanstaand kleinkind!
Succes met de kerstmarkt artikelen, je maakt altijd de mooiste creaties!

Trudy zei

Wat akelig voor je zwager dat hij gevallen is maar je hebt hem allerlei lekkers gegeven dus dat komt vast goed!
En je kerstcreaties zijn ook super leuk geworden!
Het blauwe pakje is super stoer!
Groetjes Trudy

Femminde zei

Hallo Marjan,
Was hier al geweest maar zag je enthousiaste reactie op het corso.
de 24e is het corso in Vollenhove en die is net zo mooi als waar wij waren. Ik weet niet hoever het voor jullie is als jullie de dijk pakken bij Lelystad maar het is zeker een aanrader.
Groeten van Femminde

Bernadet zei

Je hebt werkelijk een prachtig snoepdoosje gemaakt voor je onfortuinlijke zwager Marjan. Een pleister op de wonde zullen we dan maar zeggen. Maar jee, dan is ie wel heel lelijk ten val gekomen als ie nog 'n keer onder het mes moet.
oooh wat superleuk dat je weer oma word van een klein jongetje.

Doris knippenenplakken zei

Oo heerlijk een kleinzoon op komst. Prachtige snoepdoosjes heb je gemaakt . Erg voor je zwager maar met de leuke kadootjes komt alles vast wel goed. Mooi pakje , heerlijk zo een kleinkindje op komst . Fijne zondag, groetjes Doris