donderdag 16 mei 2024

kerstboom.

 Hallo allemaal.

                                                             







Ook een start gemaakt voor de winter markt .
Dus toch al met kerst bezig.
Hebben een snijbestand gekocht van deze kerst boom en van nog andere modelletjes.
Dus dinsdag naar mijn vriendin die dit voor mijn uitsnijdt met de machine.
Had keurig een pakketje voor me liggen.
Kijken naar een filmpje en dan precies nadoen. stopzetten en dan de volgende , gemakkelijker gezegd dan gedaan. Lijkt zo makkelijk op het filmpje.
Mijn vriendin had er al twee gemaakt maar heeft ook peentjes gezweten.
Ik dus ook , zei op je vingers kijken en dan maar doen.
Hou van priegel werk maar dit is toch wel een dingetje.
Papier geeft niet altijd mee dus er scheurde er ook één .
Gelukkig kan ze dat dan opzoeken en opnieuw snijden.
Maar uiteindelijk toch na twee en half uur had ik deze in elkaar gezet.
Een hele opluchting. 
Gaan hier wel mee door  , want vind ze prachtig.
Kan deze kerstboom plat vouwen en versturen.
Moeilijk om op de foto te zetten.
                                                                
  
Deze foto is de achterkant .
Ben hier thuis met een kerstbal bezig waar je chocolaatjes in kan doen.
Die is nog niet af want mis de magneetjes .
Als de kerstbal klaar is laat ik het wel zien.
Dit was dan mijn kerst bijdrage voor deze donderdag.
Wat gaat die week toch snel.
Moet weer iets minderen voor mijn handen , doe ik wel hoor want wil dat echt niet nog eens krijgen.
Zodra ik het voel weet ik dat ik weer even rustig aan moet doen.
Voor iedereen alvast een gezellig weekend .
groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een gave kerstboom! Ziet er wel heel ingewikkeld uit, vind het moedig dat je aan zo'n project begint, maar het resultaat is prachtig!

groetjes van Ank

karin zei

Wat een mooi kunstwerkje. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Femminde zei

Dat is echt wel super gemaakt!! Tof patroon.
En wat mooi met dat lichtje erin.
En dat je hem dan ook nog plat kan versturen.
Doe maar kalm aan met je handen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Wat een prachtige creatie is dit. En wat een geduld moet je hier voor hebben om te maken. Dat was mij niet gelukt.
Groetjes van Henriët

joke zei

Snap dat dit een dingetje is maar wat geweldig gemaakt! Mooi dat je deze kunt verzenden. Rustig aan maar met je handen.
Groetjes Joke

!neke zei

Fantastisch !!!!!!
Take care !!!
groeten Ineke

Eri zei

Tjonge, wat een gave en bewerkelijke kerstboom heb je gemaakt Marian. Ziet er heel sfeervol uit met de lichtjes.
Groetjes, Eri

Nelleke zei

WoW wat een werk zeg, maar dan heb je ook wel iets heel erg moois. Echt een geduldwerkje zo te lezen. Mijn zoon kreeg afgelopen kerst zoiets in een kerstbal, je moet hem uitvouwen en dan krijg je een bal. Maar niet zo uitgebreid. Groetjes Nelleke

Elly zei

Wauw wat een project zeg, heel mooi gedaan.
Herken dat wel, een filmpje kijken en namaken en dan is het toch veel moeilijker.
Knap hoor, groetjes Elly

Martha zei

Schitterende creatie, Marjab
Ziet er ingewikkeld uit, maar geweldig kunstzinnig!
Fijne dag, liefs Martha

Scraptastisch zei

Ik zou er niet eens aan beginnen 😅🤣 wat een precies werkje, is toch veel te omslachtig voor de beurs. Het resultaat is prachtig hoor maar het neemt heel veel tijd in beslag en denk vooral om je handen!
xx Gerie

Marjolijn van Elsberg zei

Bij jou is alles een feestje om naar te kijken, want ontzettend mooi is dit. Daar zitten heel wat uurtjes in denk ik.