zondag 12 maart 2023

voorjaar.


 hallo allemaal.

Deze kaart gemaakt voor Carlin's Kaartenparadijs waar ik gastdesigner mocht zijn omdat ik eerst was geworden.
Maak een kaart met schets en ik heb gekozen voor bloemen.
Vind het best wel moeilijk om deze kaarten te maken , had er eerst een plaatje op maar dat was  zo wie zo niet mijn ding , dus maar wat bloemetjes gemaakt.
Komt al iets beter uit .
Mis gewoon wat op deze kaart maar was zo de opdracht.
Werd goedgekeurd , Gelukkig.

Heb ook nog een andere kaart gemaakt .



Had het malletje van het meisje binnen en wilde die uitproberen . Ging goed dus heb er nog twee gemaakt altijd makkelijk op voorraad.
De slime line mal is van de action en zoiets nog niet gemaakt dus wel een uitdaging.
Een mooi voorjaars kaartje.
Wil met deze kaart meedoen bij         Hobbyshop Veltmaat.    Tulpen.
                                                            Kaartjes inspiratie challenges..    Slime line met vlinders.
                                                            Knutsel en Kadootjes.      Vakjes
                                                            2 sisters on the blog....  Spring.
Het is vandaag echt weer om lekker te knutselen, Ben met een baby kaart bezig want er komt een jongetje bij in de familie , toch wel makkelijk dat je weet wat het wordt.
De basis is klaar en nu nog iets voor de opa en oma ook voor hun het eerste kleinkind.
Als het geboren is laat ik het wel zien.
Allemaal  nog bedankt voor de reacties op mijn verjaardag .

groetjes Marjan.

18 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat een schattige kaart.
leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog én KIC.
Groetjes Nicolette DT

karin zei

Dat zijn alle twee mooie kaartjes, maar die slimline is super schattig.
Nog bedankt dat je gastdesigner wou zijn.
Groetjes,
Karin

Ellen zei

Wat een schitterend kaartje laat je zien…zo lief!
Het meisje is ook zo’n leuk stansje…welk merk is dat?
Ben benieuwd naar je babykaartjes!
Groetjes Ellen

Angela zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Carlin's Kaartenparadijs. Leuk gedaan zo met die framestansen!
Je slimline kaart is ook een juweeltje.... mooie kleuren heb je gebruikt! Vind slimlinekaarten ook altijd moeilijk te vullen.... jou is het écht geweldig goed gelukt!

Marijke zei

Twee mooie kaarten en je kunt zien dat de tweede je beter af gaat! De eerste is ook een mooi kaartje geworden met de sketch en dat meisje in de tuin, geweldig! Heerlijk het voorjaar in de tuin! Laat maar komen! Groetjes Marijke

Hermien zei

Twee mooie kaartjes maar nr.2 is mijn favoriet wat een prachtig en lief kaartje. Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Prachtige kaartjes. Is het ook niet zo dat door de pasteltinten van je eerste kaartje je het idee hebt dat je wat mist? Terwijl ik hem leuk vind, door de stansen die je hebt gebruikt en bloemen die in het ook springen. Groet, Nelleke

Bernadet zei

Mooie kaartjes Marjan. Maar die 2e vind ik helemaal GEWELDIG!!

Eri zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt als GD! Leuk zoals je de bloemen geschikt hebt. Je tweede kaart is echt een plaatje met als die voorjaarsbloemen.
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Ja ik heb ze op je verjaardag al mogen bewonderen en wij zijn niet zo goed in sketchen hè, ik kan mijn creativiteit er ook niet in kwijt. Je slimline iszo'n lief kaartje geworden met schattig meissie erop!
xx Gerie

Elly zei

Prachtig je kaarten, vooral je slimline is heel mooi, wat een werk zit erin,
Bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT

Femminde zei

Wat een leuke en vrolijke kaartjes!! Ik ben vooral fan van de vakjeskaart.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart met het vierkantje en het rondje..De andere kaart met de bijtjes is een prachtig voorjaarskaartje geworden. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Nancy zei

Hey Marjan,
Wat een super mooie lentekaarten maakte je. De eerste is zo mooi in zijn eenvoud en de tweede is super schattig!!
En jij was jarig... Dat heb ik niet geweten. Heb ook geen adres van je, anders had ik zeker een kaart gemaakt en gestuurd. En dan ben ik nog even verder gaan lezen en zag dat je ook oma bent geworden... Gefeliciteerd! Hopelijk gaat het met de kleine Jenna de goeie kant op en kan ze nu groeien en kunnen de ouders genieten van hun dochtertje... En jullie ook natuurlijk!!
Liefs,
Nancy

Caroline zei

Wow, wat een prachtige kaart heb je voor de challenges gemaakt, schattig!
Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Caroline

Kaartenkraam zei

Twee heel verschillende kaarten maar ik vind ze allebei prachtig gemaakt!
groetjes van Ank

Celestino Arturo zei

De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

Succes"

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuke kaarten vooral die met het meisje, te schattig