maandag 11 oktober 2021

mannenkaart.







Hallo allemaal.

Dit keer een mannenkaart in steampunk stijl.
Kreeg deze mal binnen van Ali en ben er meteen mee aan de slag gegaan,vind dit leuk om te maken..
De kleuren zijn in het echt mooier , wordt tijd voor een nieuwe camera denk ik.
De uil deeltje voor deeltje bewerkt met wax en daarna in elkaar gezet.
Heb de uil op het schild gezet wat ik er wel bij vond passen.
Nog bedankt voor jullie reacties en hoop dat jullie hier ook op reageren , lees het met veel plezier.
Wil graag meedoen met de volgende challenges : 

  Let's craft and create , dingen met vleugel.
Double Do :   uilen.
Knutsels en kadootjes.      meer dan één vouw.
2 sisters on the blog.     Mannenkaart.
Carlin's Kaartenparadijs.        Het vliegt.
Ally's Angels.     Alles mag.

Een heel rijtje dit keer en dat op een kaart die al klaar was.
Groetjes Marjan.
 

 

10 opmerkingen:

Irene zei

Keigaaf, ik doe het je NIÉT na Marjan! Ik werk maar zelden écht voor een challenge en maak meestal gewoon waar ik zin in heb en dan ontstaat er nét als bij jou vanzelf een hele lijst waar de kaart aan mee kan doen...leuk tóch?
XxIrene

Lia zei

Wat een fantastische creatie is dit. De vorm en alle details: echt supermooi gemaakt!
Lia xx

Femminde zei

Het is echt helemaal niet mijn ding maar je hebt er wel iets super moois van gemaakt. Tof hoe je het allemaal bewerkt hebt.
Fijne week!!
groeten van Femminde

!neke zei

Super gaaf!!!!
Groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

OMG, das een toffe kaart
Very sweat card.
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/

GerJanne zei

Oh wauw, ik kijk mijn ogen weer uit. Hoe bedenk je het toch elke keer weer. ZO gaaf met alles wat er te zien is...

Elly zei

Ik vind je kaart echt geweldig mooi!!! Bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauww die is gááf!! Heel mooi en origineel Marjan. Knap zoals je alles bewerkt hebt met die verschillende kleuren wax. Ik ben er weg van, als dit geen topper ergens wordt dan weet ik het niet meer. Petje af.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wow wat een super stoere mannenkaart! Ik doe dit je echt niet na!
Groetjes Trudy

Angelique zei

Een hele bijzondere mannenkaart in steampunk stijl, wat een hoop details. Gave halloweenhoed maar ik krijg echt de kriebels van die spin bovenop, haha. Knap hoe je al die dingen maakt.
groetjes Angelique