zondag 13 juni 2021

Gastdesigner.




 








Hallo allemaal ,bedankt voor de reacties op het kaartje van Plony , ze vond het prachtig,Buiten categorie mooi , nou daar krijg je toch eer van je werk.
Ben bij Sisterhood of Graft         als winner uit de bus gekomen met het kaartje voor Plony.

Dit kaartje gemaakt voor.
Kaartjes Inspiratie challenge waar ik gastdesigner mocht zijn.
Ze vragen kant en touw , lint of jute.
Het kant en lint sprak mij wel aan .
De vorm nagetekend van een hanger van hout die ik ooit op een beurs heb gekocht.
Het jurkje gemaakt met een sticker en op zwart papier geplakt en uitgeknipt, aan de onderkant gaatjes gemaakt en de kraaltjes eraan geregen.
Dit was ooit een patroontje uit de hobby handig.
Hoop dat jullie het mooi vinden en een reactie achter laten lees dit met veel plezier.
Kom dinsdag nog terug want een kaartje gemaakt voor onze schoondochter die dan jarig is.

Nog even iets , heb op Pinterest een filmpje gezien met een prachtige hobby kast met allerlei laatjes en bakjes , Heb hem besteld maar ben mijn geld kwijt en geen kast.
Was te mooi om waar te zijn.
Dus dit is een waarschuwing , trap er dus niet in.
Allemaal nog een mooie zondag en geniet van het prachtige weer.
groetjes Marjan.



11 opmerkingen:

Eri zei

Wat een prachtige creatie is dit geworden Marjan! Dat jurkje is geweldig met al die kraaltjes!
Wat erg hé, dat er tegenwoordig zoveel, en op allerlei manieren misbruik van je word gemaakt.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze leuk bewerkte tag. Die jurkjes heb ik ook een hoop gemaakt, daar was ook een boekje van van Ilse Scheffer. Blijft mooi.
Wat erg toch dat er zulke oplichters zijn en het schijnt steeds erger te worden Marjan. Vervelend voor je, doe je wel aangifte?
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt in zwart/wit. zó leuk met de kraaltjes erbij..en wat erg dat je je geld kwijt bent en niets hebt ontvangen!
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Wat een gave creatie is dit weer! Jij bent her ook wel heel goed in he?
En wat erg dat je je geld kwijt bent en geen kast hebt... Ik heb hem ook gezien op een reclame op mijn telefoon. Heel mooie en praktisch. Zou hij niet alsnog komen? Soms moet je heel lang op dingen wachten...

Scraptastisch zei

Ik kom net thuis van mijn avonddienst en zie je prachtige gast designer kaartje, het blijft leuk om te zien al die kraaltjes! Tot woensdag Marjan
xx Gerie

Elly zei

Prachtig is je GastDT kaartje voor ons Kaartjes Inspiratie Challenges, dank je wel.
Echt zo niet leuk dat dit je overkomen is...je durft bijna niets meer ergens zomaar te bestellen.
Groetjes Elly

Nicolette zei

Een prachtige creatie, leuk dat je gd wilde zijn bij KIC, dankjewel.
En wat erg dat je je geld kwijt bent en niets hebt ontvangen.
Groetjes Nicolette

Marjan zei

Dat is zeker eer van je werk en fijn om te horen. Deze creatie is ook weer een echt heel mooie! Geweldig dat paspopje met de mooie jurk!
Erg irritant als je ergens ingetrapt bent, hopelijk was het niet echt veel geld. Maar toch ...

Henriët zei

Wat een prachtige creatie. Heel chique zo in zwart wit met de prachtige bloemen.
Wat naar dat je je geld kwijt bent. Ik bestel steeds minder op internet (tenzij het knutselspullen zijn bij mijn vaste adres) omdat je steeds meer vervelende verhalen hoort.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

O wat naar voor je je. Dat mensen zo gemeen kunnen zijn!. Ik bestel niet vaak wat online… ben best nog ouderwets… Je hebt een schitterende creatie gemaakt. Leuke materialen gebruikt. .groeten Trijntje

Bernadet zei

Oooow wat heb je dit super gemaakt Marjan!
Zo mooi hoe je die achtergrond verwerkt hebt met al die texturen!
Erg toch dat je zo bedonderd bent, sommige mensen snap je toch echt niet hè