maandag 17 mei 2021

gastdesigner.









Hier ben ik dan met mijn gast designer kaart voor Do-Al[l] creatives .
Had gewonnen met het eierdoosje voor Gerie.

Dit was een schot in de roos want  heb er ook al een paar keer een top plekje mee gekregen.
Heb ook bij      Kaartjes Inspiratie Challenge  een top plekje behaald met alweer het doosje.
Hoe leuk is dit .
Bij Do Al[l] vroegen ze of je gast designer wilde zijn.
Kreeg een digi toegestuurd kon kiezen welke ik wilde, Heb de pioenroos gekozen  , was de bedoeling dat je die in zou kleuren , heb het geprobeerd maar lukte niet echt , heb de digi gekopieerd op verschillende kleuren roze en er een 3 D van gemaakt.
Dit was nog niet wat ik wilde dus met verf aan de gang. Het is eigenlijk nog niet wat ik wilde maar was het een beetje zat, vier dagen klungelen op zo'n plaatje ,niks voor mij  dus dacht ik laat het zo.
Doris vond hem prachtig en die moest haar goedkeuring geven , dus missie geslaagd.
Zelfs dat de kaart klaar was bleef ik met de bloemen in de weer.
Heb het kaartje uiteindelijk aan iemand gegeven die jarig was met een grote bos pioenen.

.Bedankt voor jullie reactie ,lees deze berichtjes met veel plezier.
Groetjes Marjan..






 

11 opmerkingen:

Femminde zei

En hij is toch wel heel mooi geworden Marjan!! Ik ben ook niet zo'n kleurwonder maar met de ecoline stiften of distress inkt gaat het nog wel. Maar dan wel op watercolor papier want anders wordt het ook een zooitje. (spreek uit ervaring).
Ga je het nog eens proberen??
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Scraptastisch zei

Ik voel met je mee...ben ook niet zo'n kleurwonder! Je bent er heel lang mee bezig geweest dus een 10 voor je doorzettingsvermogen!!! En al met al is het nog goed gekomen Marjan!!! Kun je toch beter een eierdoosje maken hè!
xx Gerie

Henriët zei

Mooi gedaan! Knap dat je toch hebt doorgezet. 4 dagen....pff...dan was het bij mij al lang in de prullenbak beland.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel leuk dat je gastdesigner wilde zijn en je kaart is werkelijk prachtig. Ons blog van DAK gaat het om de creativiteit en niet om het kleuren, dus natuurlijk keurde Doris het goed. Hij is ook super mooi!

Elly zei

Je kaart is erg mooi, de bloem viel me gelijk op, vind het super gedaan!
Goed dat je het bleef volhouden.
Leuk het GD zijn, en gefeliciteerd met je toppers.
Groetjes Elly

aussie aNNie zei

Lovely card design, beautiful papers, and great colours. Bella is keeping me busy, good exercise. x

Trijntje zei

Je bloemen zien er prachtig uit.. De aanhouder wint! Ik be n ook niet zo met digi’s . Heb al een probleem met het afdrukken... en dan nog inkleuren... maar oefening baart kunst. Je kaart is heel mooi geworden. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

De aanhouder wint want het is een prachtige kaart geworden Marjan.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Ooohja, dit ziet er ook waanzinnig uit Marjan!
Super... die bloemen die je geweldig hebt ingekleurd. De dauwdruppels maken het geheel helemaal compleet!!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige ronde bloemenkaart, zo mooi gedaan de bloemen.
Groetjes Doris

Trudy zei

Wat een super vrolijke kaart en wat heb je die bloemen mooi gemaakt!
Groetjes Trudy