zaterdag 27 februari 2021

rammelaar.




 Allereerst welkom Nynke Kloosterman als volger van mijn blog, ik hoop dat je geniet van de dingen die ik maak.
Wil ook iedereen weer bedanken  die een reactie heeft achter gelaten .
Deze kaart wil ik mee laten doen bij de Egel vragen ze een schudkaart maar ik twijfelde of dit goed was,maar zag dat er nog eentje tussen de gemaakte kaarten stond  dus ik dacht waag ook  een kansje.
Hoop dat jullie dit leuk vinden en dat jullie een reactie achter laten , lees dit met veel plezier.
Kom maandag met een gast designer kaart die ik gemaakt heb voor hobbyshop Daantje.
voor morgen een  fijne zondag. en op naar een nieuwe maand.
groetjes Marjan.
wil graag meedoen met de challenges bij :
De Egel :#115.

12 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een prachtige rammelaar! Mooi kleurtje en een heel mooi schudgedeelte.
Groetjes van Henriët

aussie aNNie zei

Adorable post and gorgeous design. xx

Nicolette zei

Wzt een prachtige rammelaar. Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Nynke zei

Heel mooi gemaakt!
Groetnis Nynke

Scraptastisch zei

Heel erg mooi Marjan is je rammelaar met schudsel en al dat kant, lieve plaatje en ja jouw wel bekende mooie bloementoef
is weer prachtig!!! En ja weer een maand voorbij het gaat evengoed wel snel. Binnenkort maar weer eens een bakkie doen en misschien op 1.5m. afstand weer eens samen knutselen? Dat heb ik heel erg gemist zeg, spreek je snel weer,
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een prachtige rammelaar met schudgedeelte.het is superleuk gemaakt. Heel lief. Een mooie bloementooi voor de afwerking. Een toppertje. Fijne zondag. Groeten Trijntje

Marjan zei

Beeldschoon is deze rammelaar kaart! En natuurlijk nog leuker dat hij ook echt een beetje rammelt!

Annerieke zei

Wat een mooie rammelaar heb je gemaakt, lief plaatje heb je erop verwerkt. En het schudgedeelte is ook zo leuk.
Groetjes, Annerieke

Elly zei

Leuk zijn ze deze rammelaars, en je hebt een hele mooie gemaakt.
Groetjes Elly

Kaartenkraam zei

Geweldig wat een mooie rammelaarkaart! De kleuren zijn prachtig! Wat een leuk idee!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie rammelaar Marjan, zo leuk dat hij echt een schudgedeelte heeft. Lief plaatje heb je erin verwerkt en het geheel ziett er tiptop uit.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Wat leuk bedacht zeg om een schudkaart van een rammelaar te maken. Prachtig uitgevoerd ook. Dank voor jou bijdrage aan de schudkaartuitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke