woensdag 21 oktober 2020

Pink Ribbon



Dit kaartje moest ik gewoon maken , kwam eigenlijk door een challenge van Creatief Crafting ooms , vond dit zo geweldig dat hier aandacht voor werd gevraagd door een mannen blog.
Deze kaart is dus voor alle vrouwen  die hier mee te maken hebben. 
Zelf hier ook mee te maken gehad
. Mijn vijf jaar zit er op, en alles gaat goed. 
Elk jaar koop ik daarom het armbandje van pink Ribbon en hoop dat ze er veel van verkopen ,steunen we een goed doel want zeggen , {ik krijg het niet } is niet van toepassing. 
Het dragen van het armbandje kan ik niet, maar gaat om het goede doel.
Hoop dat jullie mijn voorbeeld volgen .
Je kan ze op verschillende plekken kopen of via internet.
Bedankt voor het lezen van dit bericht en hoop dat jullie er op reageren , lees dit altijd met veel plezier.

Met deze kaart wil ik meedoen bij: 


Dit is het armbandje van dit jaar. Wie er belangstelling heeft voor de kaart voor iemand die diagnose borst kanker  heeft , laat het weten dan stuur ik hem op.De eerste die hier een reactie op geeft heeft de kaart.
 

14 opmerkingen:

aussie aNNie zei

This is so beautiful , brilliant card and awesome colours and great design. xx

Irene zei

Och Marjan, dat wist ik (wij)helemaal niet. Wat fijn dat het al 5 jaar goed gaat, ik wens je er nog heel veel jaren bij!!!
Met borstkanker nog nooit te maken gehad in mijn omgeving, helaas wel met vele andere vormen van deze nare ziekte en dit is ene heel mooi initiatief! Je hebt het armbandje en roze lintje prachtig verwerkt op je mooie kaart!
xxIrene

martina's kaartjes zei

leuk ! ze blijven tof die grote letters...
grtjs,martina

GerJanne zei

Oh Marjan, dat is nieuw voor me. Fijn dat het al zo lang weer goed gaat! Je kaart is heel mooi en wat lief dat je hem beschikbaar stelt. Mijn schoonzusje is nu denk ik al 7 jaar verder en het gaat heel goed. Verder ken ik niemand met de diagnose, maar er komt vast wel iemand, want je hoort het vaak...

Elly zei

Je kaart is prachtig, krijg er ook kippevel van het lezen van je bericht.
Ben blij dat alles goed gaat met je. Ik heb een aantal jaar geleden mijn vriendin verloren, ze mocht helaas geen 50 worden..haar moeder haalde ook de 50 niet. Nu ga ik om met haar zus..en die moet nog naar de 50 dus je weet dat het voor haar enorm eng is..maar we steunen haar. Ook haar vader is er niet meer, zijn al vroeg uit de tijd, dus ze zegt vaak ik ben een wees.
En een oude collega van mij ook mee te maken gehad, en daar gaat het gelukkig heel goed mee.
Wens je een fije dag, en je kaart is werkelijk top
Groetjes Elly

Annerieke zei

Deze kaart is prachtig Marjan, erg mooi gemaakt. Het is vreselijk als je zoiets overkomt. Zelf heb ik 2 jaar geleden een kwaadaardig oogmelanoom gehad, dat is behandeld en tot nu toe gaat het nog steeds goed, maar ik houd levenslange controles. Er is altijd geld nodig voor onderzoek, zelf steun ik dit soort doelen altijd. Maar het is altijd bij je hè, of heb jij dat niet, je kunt je leven wel weer leven, maar er is vaak wel een gedachte op de achtergrond. Maar misschien wordt dat na lange tijd minder, ik weet het niet hoor. Het is in ieder geval erg goed dat er aandacht voor is.
Groetjes, Annerieke

Hobby Hoogland zei

Het blijft je altijd achter volgen ,je kan geen knop omdraaien . Het viel me ook tegen dat ik deze kaart maakte dat het toch moeilijk is.
Maar we gaan door en maken er het beste van.
Daarom ook dit kaartje ,zo was mijn gevoel op dat moment.
Bedankt voor je reactie.
Marjan.

creationsnz zei

A wonderful project, with lots of memories for you and a brave reminder of your journey. So glad you shared with us at the Crafters Cafe, CarolG

Gina zei

Mooie kaart met een heel mooi thema ! Zo passend met die HOPE tekst ! groetjes, Gina

Trijntje zei

Wat goed dat je deze prachtige kaart toch hebt kunnen dan afmaken. Fijn dat je vijf jaar verder bent. Begrijpelijk dat het je altijd blijft achtervolgen. Ik ken verschillende mensen die orstkanker hebben gehad
Allemaal andere ervaringen.. De controles blijven spannend. En deze maand komen de emoties ook weer boven. Het ga je goed. Groeten Trijntje

cass zei

Very pretty. Thanks for entering your wonderful creation in our Use some Pink challenge at The Crafter's Cafe this fortnight.

Lugkasteel Scrapbooking à la Hettie Krüger zei

Wow, this is stunning. I love the colors and textures – especially the stitching on the letters in the word, HOPE. Thank you for sharing it with us at The Crafter's Café Challenge Blog.

Stacey zei

What a beautiful card! Thanks for playing along with us at The Crafter's Cafe.

DT Stacey
www.butterflycreations.blog

Alex zei

Stunning card for breast cancer awareness! Love the layout.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite