maandag 6 mei 2019

feest

                                                                             
                                                                                    Hallo ieder die op mijn blog kijkt, ik zou jullie een foto laten zien van mijn werk plek ,bij ons in de keuken. Tafel ligt bezaaid met spullen maar ook de stoelen en de vloer, ik bouw me in met allerlei spullen die ik nodig heb voor mijn project.
 Dirk zegt weleens mag ik ook nog een hoekje,nou een klein hoekje dan, zodat hij ze laptop neer kan zetten en zijn bord met eten.Dit duurt ongeveer een week.

Dit project heb ik gemaakt voor mijn zwager en schoonzus, ze hadden een uitnodiging gestuurd met een weg wijzer dus heb ik die terug laten komen. Ze hadden een huis gekocht en helemaal gestript.  Verjaardag en 40 jaar getrouwd  kon dus niet in hun huis worden gevierd dus alles opgespaard , nu doen ze het allemaal samen dus moest veel dingen verwerken. Ook houden  ze een house warming alles in één.Als je een tijdje er naar kijkt zie je aldoor weer nieuwe dingen.de wekker is aan de voor kant 22,5 cm, de hoogte is  35 cm .Kijk maar lekker ,en ik hoor het graag wat jullie er van vinden.



  1.  




                                                                           Vandaag ben ik oppas oma op de pub van mijn zoon en schoondochter, vanmorgen kwam Bas hem brengen en hij had weinig geslapen.Alles van de vloer , nu ligt hij lekker te slapen dus eventjes mijn kans grijpen voor ik hem weer uit moet laten.Een hele klus constant in de gaten houden,  en dan piest hij net op het kleed.Om ongeveer half één word hij weer opgehaald.Kan ik even rustig zitten eten.Dit was een lang verhaal maar hoop dat ik jullie niet verveel , het volgende bericht zou wel eens korter kunnen zijn.Wietske welkom als volger van mijn blog ,hoop dat je er met plezier op kijk.

groetjes Marjan.

7 opmerkingen:

Handmade cards zei

Hallo Marjan,
Ik moest wel lachen dat je mij welkom heet want ben al wat langer volger van je blog maar had geen foto in mijn profiel staan.
Gisteren heb ik mijn profiel aangepast met een foto van 1 van mijn katten en dan zorgt google ervoor dat ie op een andere plek komt te staan, vandaar dat het erop lijkt dat ik een nieuwe volger ben.
Maar dit kon jij niet weten.

Er is wel een bom bij jou ontploft hé, gezellige rommel noemen we dat en ja, als je met zo´n groot project bezig bent heb je veel dingen nodig.
Vind je wekker heel bijzonder, zo knap gemaakt, echt schitterend Marjan!
Een feest om te geven en een feest om te ontvangen, dit zal vast een ere plekje krijgen.

Fijne dag verder, gr, Wietske

!neke zei

Wat een gezelligheid in de keuken !
Je wekker is super , zoveel te zien !
Ze zullen er zeker heel blij mee zijn !

Hermien zei

Wat een heerlijke creatieve rommel, de wekker ziet er prachtig uit die zal vast een mooi plekje krijgen.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ha Marjan, wat een gave foto van je werkplek! Die arme Dirk... fijn dat hij genoegen neemt met een heel klein hoekje! Je wekker is echt zo ontzettend leuk! Wat een schitterend aandenken heb je voor ze gemaakt!
En wat een schattige pup!!

Angelique zei

Wat een schattige pup, leuk maar heel veel werk. Ik denk dat bij velen van ons de werkplek er zo uit ziet als we bezig zijn maar het resultaat is er dan ook naar. Prachtige wekker met zoveel details.
lieve groetjes Angelique

Plony zei

Wat een rommel maak jij whahahahaha......arme man.....maar geweldig om te zien dat het niet alleen bij mij bezaaid ligt met van alles en nog wat. Gelukkig heb ik een kamertje wat er voor bedoeld is hihihi.....Eerst zat ik ook altijd in de kamer maar nadat de kids uit huis waren heb ik heerlijk mijn eigen plekje gekregen en dat is toch wel heel fijn hoor. Je trekt de deur dicht en gaat gewoon weer verder wanneer je wilt. Je hebt in ieder geval wel weer iets geweldigs uit de hoge hoed getoverd.....je komt ogen tekort om te zien wat je allemaal hebt bedacht op/in je creatie. Weer heel knap....
En dan ook nog een foto van die schattige pup.....wat een dotje en daar heb je inderdaad wel je handen aan vol....Toen onze hond Lizzy klein was moest ik zoeken naar tijd voor mijn hobby...was ik blij als Arie de hond even van me overnam want wat is het een werk om zo'n beestje op te voeden. Gelukkig is ze nu met haar 5 en een half een geweldige lieve leuke hond waar we heel erg van genieten. Je bent even bezig maar dan heb je ook iets hahaha. Nou....een heel verhaal maar dit was het wel voor nu....Je ziet me wel weer eens langs schuiven. Fijne dag. xxx Plony

Epie zei

Wwaauuw.....heerlijk zo te knutselen heel herkenbaar , sorry Dirk !!
Grappige wekker een uniek kadootje ook en die pup, wat een dotje zeg :-)
Tot blogs en een fijne avond van Epie