maandag 25 maart 2019

65











Hallo allemaal wat leuk dat jullie op mijn blog komen kijken.Dit is een boekje gemaakt voor mijn schoonzus die 65 werd. ze gaf een lunch voor de vrouwen , het was heel gezellig , en ze vond het boekje prachtig. Het was een hoop werk , maar een uitdaging die ik niet uit de weg ga.De keuken lag weer bezaait met allemaal bakken en op tafel kon ik net aan werken.Als je zoiets maakt heb je zoveel materiaal nodig , dus alles uit de kast.Nu de boel weer opruimen en dan denk ik dat ik maar weer aan het foto album ga werken anders komt die nooit af.Voorlopig geen verjaardag of ander feestje.Allemaal een fijne week . jullie zien eerdaags wel weer wat verschijnen.
groetjes Marjan.

10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik ben denk ik de eerste Marjan en wat heb je het mooi op de foto gezet. Het was een prachtig boekje wat ik al had bewonderd.
Ja en dan maar weer puinruimen en alles weer "in" de kast!
xx Gerie

Je@net zei

Erg leuk boekje, Marjan!

Handmade cards zei

Wat gaaf Marjan, zo mooi gemaakt, wat zal je schoonzus daar met plezier in kijken!
Groetjes, Wietske

Trijntje zei

Het is een prachtig boekje. Heel leuk gemaskt voor je schoonzus Marjan. Leuk persoonlijk . Mooi voor een speciale verjaardag. Is vast goed in de smaak gevallen. Dat kan bijna niet anders want het is zo leuk samengesteld. Groeten Trijntje











!neke zei

Dat ziet er prachtig uit !!!!!
Wat een werk !
Zal zeker gewaardeerd worden !!!!

groeten Ineke

Annerieke zei

Wat een geweldig mooi boekje Marjan! Ik heb alle foto's even vergroot, wat heb je veel mooie, leuke en grappige details verwerkt. Het ziet er super uit.

Angelique zei

Prachtig boekje maakte je voor je schoonzus, ik geloof graag dat je daar al je materiaal voor uit de kast hebt gehaald.
lieve groetjes Angelique

Angelique zei

Ik lees net op mijn blog dat je maar 1 foto kan bekijken. Zit er iets over de 2e foto of is het een leeg stuk? Geen idee wat er aan de hand is.

Caroline Cards zei

Super mooi gemaakt!
groetjes, Caroline

JOKE zei

Wat een reuzeleuk boekje en wat is er superveel te zien!!! Weer echt een kunstwerk van je...
Liefs Joke