maandag 10 december 2018

kerstbal


Hier dan eindelijk weer iets van mij , deze kerstbal gemaakt van een plastic bal, ingesmeerd met muur vuller  en daarna met mijn stempel kussen ingesmeerd en dan met rode folie erop , gaf een leuke glimmer op de bal. 
Bovenop de bal een toef gemaakt ,de bloemen van foam gemaakt de vogeltjes kwam ik nog tegen en pasten precies hierbij.
Nu hangen de zes ballen bij mijn zoon en schoondochter in de boom.
Kom hopelijk iets eerder weer terug , maar had na de markt even geen zin om  iets te maken of wat ook in de vorm van hobby , moet ook leuk blijven.
Vrijdag ga ik weer kerst stukken maken , denk ongeveer 10 in totaal dus wel eventjes bezig maar leuk om te doen.
Ga vandaag de boom versieren ook weer een klusje , maar hoort erbij.
Heet mijn volgers welkom op mijn blog , lees jullie reactie met heel veel plezier.
groetjes Marjan.


14 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een prachtige kerstcreatie!
groetjes, Caroline

Irene zei

Schitterend Marjan!
Je kerststukjes zullen óók wel super mooi worden!

XxIrene

Scraptastisch zei

Hé Marjan,
Zijn ze toch heel goed terecht gekomen en hangen ze nu gezellig in de kerstboom te shinen! Ik heb ze natuurlijk al in het echie gezien en ze waren super mooi!
xx Gerie

Je@net zei

Wauw...wat ziet dit er super gaaf uit, Marjan!

Nicolette zei

Dat ziet er prachtig uit.
Groetjes Nicolette

JOKE zei

Wauw wat een schitterende bal!!!! En hier heb je er 6 van gemaakt? wat een werk zeg.
Ik heb even naar beneden zitten scrollen om te kijken of ik de andere 5 ook zag maar die heb ik niet gevonden. Ik heb wel iets beter naar je boekwerk gekeken en zag nu pas dat er een tekst in stond...wat geweldig knap gedaan!!!
Je bent echt een creatieve duizendpoot...
Joke xxx

Riet Knoppers zei

Geweldig wat een mooie kerstballen!
En je winter wonderland ook zo leuk.....wat ben jij creatief zeg.
Je kerststukken zullen ook wel prachtig worden.
Groetjes Riet xx en fijne feestdagen!!

GerJanne zei

Oh wat mooi Marjan! Geweldig als je dat kunt. Ik zou niet op het idee komen. En dan 6 stuks! Ik hoop dat je van de kerststukken ook wat laat zien! Geniet van de gezelligheid!

Femminde zei

Wat een super mooie bal!! Dat ze nog maar lang mogen pronken in de boom van je kids.
Leuk idee trouwens met dat muurvuller, jij bedenkt ook van alles.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Jij maakt echt de meest mooie creaties, dit is ook weer heel mooi!

Trijntje zei

prachtige kerstbal is dit geworden... Zal leuk staan in de boom. mooi zoals je alles hebt gecombineerd. de vogeltjes zijn er erg leuk in. succes met je kerststukken,. groeten trijntje

Doris knippenenplakken zei

Wow ...wat een geweldige kerst decoratie heb je gemaakt !
vogeltje er bovenop super lief zeg ben er helemaal weg van .
Groetjes Doris

Anita van Merode zei

Super, super gaaf!! Leuke technieken gebruikt. Ben er helemaal weg van.
Gr Anita

Margo zei

Oh wauw zeg ! Dat is echt prachtig ! Wat een supertof idee ! En zo mooi gedaan !
Groetjes
Margo